خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج):

گرامی داشت نهم دی ماه پیمان دوباره مردم با انقلاب و رهبری است

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند به عنایت خداوند تمام توطئه آنا ن خنثی می شود و این تحریم های اقتصادی هم با تکیه بر توان و ظرفیتهای داخلی مرتفع می گردد و همه بدانند که پیروز این میدان انقلاب اسلامی می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع رزمندگان تی 82 صاحب الامر ( عجل الله ) بیان داشت: گرامی داشت نهم دی ماه پیمان دوباره مردم با انقلاب و رهبری است و ما هر سال با حضور خود این روز را گرامی و با آرمانهای انقلاب عهد و پیمان می بندیم .
آذربایجانی خاطر نشان کرد : امروز کسانی در کشور هستند که می خواهند فتنه سال 88 فراموش شود و در صدد تطهیر فتنه گران و کارهایی که آنان در سال 88 انجام دادند هستند و چند ماهی است در شبکه های مجازی حرکاتی را در این جهت انجام می دهند این در حالی است که سران فتنه توبه و ابراز پشیمانی نکردند .
وی افزود : در چند روز اخیر نیز به بهانه گرانی عده ای از مردم در شهرها تجمعاتی داشتند که در آن ،همان شعارهای ساختار شکنانه سال 88علیه نظام و رهبری انجام سر دادند و به نظر می رسد این کارها در جهت تحت تاثیر قرار دادن گرامی داشت نهم دی ماه باشد .
وی در بخش دیگری به پیروزیهای اخیر جبهه مقاومت در منطقه پرداخت و گفت : امروز دشمنان انقلاب اسلامی هم به نقش و جایگاه ممتاز ایران در منطقه اذعان دارند و در صدد از بین بردن قدرت ایران می باشدو با بهانه های مختلفی اینکه برد موشکها ی ایران برای اروپا و امریکا مشکل ساز است و یا ایران به حزب الله یمن موشک می دهد ، در صدد کنترل ایران از طریق تحریم های اقتصادی هستند .
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری تشرح کرد : دشمنان انقلاب اسلامی بدانند به عنایت خداوند تمام توطئه آنا ن خنثی می شود و این تحریم های اقتصادی هم با تکیه بر توان و ظرفیتهای داخلی مرتفع می گردد و همه بدانند که پیروز این میدان انقلاب اسلامی می باشد .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار