بیانیه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی:

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان در سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

امام خامنه‌ای مدظلّه‌العالی: " حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست ... این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته‌شود"

نهم دی ماه سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم نشان داد که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کند و یا متوقف نماید.

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشوراست که جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان ارمغان آورد.

این حماسه عظیم ملت ایران با همه تحلیل ها و بررسی ها یک نکته مهم داشت و آن این است که نشان داد مردم فهیم ایران همچنان زنده و بیدار پشت سر ولی امر  خود در صحنه حضور دارد و دست از آرمانهایش بر نخواهند داشت.

مدیر ، معاونین و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با تقدیر مجدد از ملت حماسه ساز ایران مخصوصا از همشهریان فهیم وبابصیرت زنجان ، آن روز به یاد ماندنی را از ذخایر انقلاب اسلامی می داند و حماسه نهم دیماه که مظهر و تبلور بصیرت و بیعت مردم با رهبری و ولایت فقیه می باشد را به آحاد ملت بابصیرت ایران اسلامی تبریک گفته،و  این حضور جدی و به موقع مردم را در صیانت از مبانی دینی و ارزش های اسلامی و انقلابی که مورد هجمه دشمنان و فتنه گران قرار گرفته بود را گرامی داشته و میدارد.و  همچون گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی و مبارزه با استکبار اعلام می دارد و همگان را به بصیرت و هوشیاری برای مواجهه با فتنه ها دعوت می کند. 

دفتر نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان

ارسال نظرات
آخرین اخبار