خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در حماسه 9دی مردم ایران باردیگر ثابت کردند که علیرغم تمام مشکلات و کمبودها با تمام وجود به این نظام و انقلاب اعتقاد دارند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب تا پای جان خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص حماسه 9دی و بصیرت ملت اظهار کرد: حماسه 9دی یکی از حماسه‌های بزرگ ملت ایران است که تا ابد در تاریخ این ملت باقی خواهد ماند.
وی تصریح کرد: پس از انتخابات سال 88 کشور به مدت 8 ماه با فتنه مقابله کرد و سرانجام 9دی با حضور همیشه در صحنه مرد این فتنه کور شد.
این مسئول مطرح کرد: فتنه 88 علیرغم توطئه‌های بسیار زیادی که در اندیشکده‌های غرب برای نظام طراحی شده بود سرانجام توسط ملت هوشیار و بصیر ایران خنثی گردید.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ابراز داشت: در حماسه 9دی مردم ایران باردیگر ثابت کردند که علیرغم تمام مشکلات و کمبودها با تمام وجود به این نظام و انقلاب اعتقاد دارند و برای حفظ ارزش‌های انقلاب تا پای جان خواهند ایستاد.
حجت‌الاسلام معبودی در ادامه به نقش مهم و تاثیرگذار مقام معظم رهبری در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای حکیمانه و هوشمندانه و هم‌چنین مدیریت و روشنگری‌های به موقع توانستند نقش بسیار تاثیرگذاری را در خنثی سازی فتنه 88 ایفا نمایند.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: در فتنه 88 مردم بصیر ایران به صحنه آمده و در سایه مدیریت رهبری و گوش فرادادن به فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فتنه پیچیده دشمن را در 9 دی ماه خنثی کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها