خبرهای داغ:
حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در همایش میثاق با ولایت در جمع مردم شهید پرور گالیکش گفت : انسان های بی بصیرت کسانی بودند که فتنه 88 را رقم زدند و مردم با بصیرت خود مشتی محکمی بر دهان فتنه گران کوبیدند.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج گلستان ، صبح امروز همایش میثاق با ولایت و روز بصیرت با حضور مردم شهید پرور شهرستان گالیکش در مسجد جامع شهرستان برگزار گردید و حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در همایش میثاق با ولایت در جمع مردم شهید پرور گالیکش گفت : انسان های بی بصیرت کسانی بودند که فتنه 88 را رقم زدند و مردم با بصیرت خود مشتی محکمی بر دهان فتنه گران کوبیدند.

ایشان در ادامه افزود : فتنه 88 یک امر عادی نبود که مربوط به یک هفته و یک ماه برنامه ریزی باشد ، دشمنان سالها برنامه ریزی کردند تا این فتنه شکل بگیرد و مردم حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند . فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات بوجود آمد و آنقدر حماسه 9 دی ماه بزرگ است که در تقویم کشور، این روز را روز بصیرت نامگذاری کرده اند .

امام جمعه شهرستان گالیکش  حماسه 9 دی را همانند 22 بهمن دانست و بیان داشت : حماسه 9 دی را باید همانند 22 بهمن دانست در روز 22 بهمن مردم حماسه پیروزی انقلاب را بوجود آوردند و در 9 دی ماه 88 مردم حماسه روز بصیرت را خلق کردند و بصیرت مردم در 9 دی ماه دو چندان بود .

ایشان عامل اصلی فتنه را سران فتنه و دشمنان خارجی و بیگانگان بشمرد و خطاب به مردم گفت : سران فتنه و مهره های اصلی  و اولیه فتنه  و آنهایی که بعد از گذشت هشت سال بدنبال رفع حصر سران فتنه هستند ، افرادی بی بصیرتی هستند که در مسیر بیگانگان و دشمنان این انقلاب حرکت می کنند و بلندگوی دشمنان انقلاب هستند .

حجت الاسلام دلبری هدف فتنه گران را سه عامل دانست و گفت : فتنه گران بدنیال تغییر ماهیت نظام و براندازی کشور بودند و صحبت از جمهوری ایرانی می کردند و هدف دوم آنها ، از بین بردن رکن اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه بود و خواستار حذف ولایت فقیه بودند و هدف سوم فتنه گران ، حذف اسلام از این مملکت بود ، اما مردم با بصیرت ایران به صحنه آمدند و حماسه 9 دی را بوجود آوردند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران کوبیدند.

ایشان در پایان افزود : کسی که ولی شناس باشد و ولی امر زمان خود را بشناسد ،  یاور ولی خود می شود ، دشمن شناس می شود ، استکبار ستیز می شود و یکی از ارکان اصلی افزایش بصیرت ولی شناسی است . انسان می بایست بدنبال الگویی باشد که منحرف نشود و خلی از خواص بودند که در کنار امام (ره)  بودند ولی در ریل انقلاب قرار نگرفتند و از این مسیر منحرف شدند .  الگوی ما یاران امام حسین (ع) بویژه حضرت ابالفضل (ع) است که برای ایشان امان نامه از طرف دشمن آورده شد و ایشان آن را نپذیرفتند . امروز امام خمینی (ره ) زنده است و فکر امام (ره) در بین ما هست و خواهد بود و باید آن را در بین خود ترویج دهیم .

 خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها