مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

فتنه، تا زمانی انقلاب و جمهوری اسلامی پابرجاست تمام نخواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: عده‌ای دنبال این هستند تا فتنه فراموش شود، ولی تا انقلاب و جمهوری اسلامی هست فتنه تمام نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامی در همایش بزرگ ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلی شهرستان بردسکن طی سخنانی با اشاره به آیه ۲۴ سوره انفال گفت: در این آیه خداوند مومنان را بطور خاص خطاب قرار داده و می‌فرماید اگر حیات و امنیت می‌خواهید بنده خوب خدا باشید و باید در همان حال که بنده خوب خدایید سرباز خوب ولایت نیز باشید.
 
وی در ادامه گفت: حرف ولی خدا نباید بر زمین بماند و برخی باید توجه داشته باشند چه شده که در یک زمان که آمریکا علیه آن‌ها صحبت می‌کرد الان از آن‌ها دفاع می‌کند.
 
غلامی در ادامه با مقایسه فتنه‌های دوران رسول الله (ص) و حال حاضر گفت: همان فتنه‌هایی که پیامبر خدا(ص) با آن‌ها روبرو بود و همان سنگ اندازی‌ها اکنون نیز در مسیر ولایت انداخته می‌شود، همان جریان ابوسفیان اکنون نیز در جریان دوستی با آمریکا قد علم کرده و هرچه، ولی فقیه هشدار می‌دهد آمریکا دشمن ماست برخی گوش شنوایی ندارند. همانطور که جریان ابوسفیانی خواست نور اسلام را خاموش کنند خدا مانع شد و اکنون نیز جمهوری اسلامی نیز به برکت حضور مردم و داشتن ولی فقیه بصیر و شجاع هم نورش خاموش نخواهد شد.
 
وی در بخشی دیگر از صحبت هایش به جبهه منافقان در دوران پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: منافقان سخت‌ترین جبهه هستند که در پوشش نفاق از پشت خنجر می‌زنند و همین رئیس جمهور فرانسه که امروز برایش فرش قرمز پهن می‌کنند برای منافقین دو بار جلسه گذاشت و از آن‌ها حمایت کرد ما باید حواسمان را جمع کنیم.
 
حجت الاسلام غلامی افزود: از این جبهه بدتر جبهه تمایلات نفسانی و خودخواهی‌ها و خود پرستی‌هاست و الان آیا خط قرمز ما چیست و ما برای تقویت ولایت چه قدم‌هایی برداشته ایم و این سوالی است که هرکس باید از خود بپرسد.
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: عده‌ای دنبال این هستند تا فتنه فراموش شود، ولی تا انقلاب و جمهوری اسلامی هست فتنه تمام نخواهد شد و فتنه گران در سال ۸۸ با استفاده ابزاری از حربه تقلب قصد حمله به نظام را داشتند و در شعار‌ها هم می‌گفتند «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» و با ایستادگی در برابر قانون و اغتشاشات به خیابان‌ها ریختند و با ایجاد بحران و آشوب ده‌ها ملیارد به کشور ضربه زده و حتی درب برخی از مساجد را آتش زده و در روز عاشورا به ساحت امام حسین (ع) هم جسارت نمودند.
 
غلامی در ادامه گفت، اما آنچه باعث شد تا حماسه با شکوه ۹ دی خلق شود اول عنایت الهی و بعد هوشیاری و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و افشای چهره منافقانه فتنه گران بود.

 در پایان این مراسم از هادیان برجسته سیاسی در بسیج تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها