مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۲۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان در رابطه با نهم دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی‌ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.
وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز عنوان کرد: روز ۹ دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.
وی بابیان اینکه ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، افزود: روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
لرستانی افزود: یادآوری فتنه سال ۸۸ به یاد دشمنان می‌آورد که تمام سرمایه‌گذارهایشان برای آن فتنه با حضور گسترده مردم انقلابی همیشه درصحنه ایران بر بادرفت، همچنین گرامیداشت نهم دی یادآور اهمیت حضور به‌موقع و پرشور مردم در مواقع لزوم است، بر همین اساس بزرگداشت این روز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی عنوان کرد: رمز موفقیت، استقلال و سربلندی نظام در تبعیت همه‌جانبه آحاد مردم از مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اتحاد یکپارچگی و حضور حداکثری مردم در این‌گونه راهپیمایی‌ها است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات