خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد: حماسه 9دی روز اتحاد و تجدید بیعت با اسلام و نظام اسلامی است و سبب عقب‌نشینی دشمن شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع)تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون حماسه 9دی و دستاوردهای آن اظهار کرد: 9 دی یک حماسه بزرگ بود که توسط ملت هوشیار و بیدار ایران خلق گردید.
وی تصریح کرد: ملت ایران بعد از انتخابات سال 88 به مدت 8 ماه با فتنه‌ای که آمده بود تا تمام ارزش‌های دینی نظام را از بین ببرد مقابله کرده و سرانجام توانستند در 9 دی ماه حماسه‌ای بزرگ را به ارمغان بیاورد.
این مسئول در خصوص دستاوردهای 9 دی مطرح کرد: با حماسه 9دی همه مستکبرین جهان فهمیدند که ملت ایران با اسلام و نظام جمهوری اسلامی عقد اخوت و دیرینه‌ای داشته و آرمان‎‌های انقلاب خط قرمز آن‌ها است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان ادامه داد: در حماسه 9 دی ملت ایران ثابت کردند که در مقابل افرادی که به ارزش‌های انقلاب اهانت کرده و آرمان‌های انقلاب را زیر پا گذاشته‌اند رودربایستی نداشته و تا پای جان در صحنه حضور خواهند داشت.
وی حماسه 9دی را روز تجدید بیعت با اسلام و نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حماسه 9دی روز اتحاد و تجدید بیعت با اسلام و نظام اسلامی است و سبب عقب‌نشینی دشمن شد.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه 9دی به دشمنان اسلام و مستکبرین نشان داد که نمی‌توانند مانع بیداری اسلامی شده و به سادگی سبب ضربه‌زدن و نابودی اسلام شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه تاکستان در خاتمه متذکر شد: یقینا شکست دشمن در فتنه 88 نقطه پایان فتنه‌ها نبوده و امروز دشمن با صرف زمان و هزینه بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق به دنبال ایجاد فتنه‌هایی بزرگ‌تر است لذا باید ملت ایران و مسئولین همواره هوشیار باشند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها