مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر گفت: فتنه 88 یک برنامه از پیش تعریف و برنامه ریزی شده بود که هدف اصلی اش تیشه بر ریشه اصل نظام بود و می خواستند با جنبش سبز نظام جمهوری اسلامی را منهدم کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۴۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: یوم الله به روزی گفته می شود که قدرت خداوند در آن روز تجلی یابد و 9دی نیز یکی از این روز هاست که قدرت خداوند متجلی شد و مردم یک حرکت تاریخی و ماندگار را خلق کرده و تو دهنی محکمی برای فتنه گران و دشمنان نظام شد و ریشه فتنه را خشکاند.

وی با اشاره به فیلم من عصبانی هستم گفت: در این فیلم بعضی از فتنه گران می خواهند همه گناهان را به گردن حریف انتخاباتی خود بیاندازند و خود را آینده نگر توصیف کنند ولی مردم بخوبی فتنه را شناختند و هیچ نیازی به فیلم و تبلیغ نمی باشد. 

حجت الاسلام شکوریان ادامه داد: برخی ها هم تلاش دارند بحث فتنه 88 و حماسه 9دی فراموش شود ولی مردم همه ساله سالگرد این حماسه را گرامی خواهند داشت و با کالبد شکافی جریان فتنه و تبین پیامد های مثبت و منفی 9 دی بیش از پیش با ماهیت فتنه گران آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به فتنه های زمان پیامبر اکرم و حضرت علی(ع) برخی از تشابهات آن فتنه ها را با فتنه های حال حاضر برشمرد و گفت: فتنه گران  88 نیز مانند فتنه گران آن زمان قصد داشتند نظر و اراده خود را به جامعه تحمیل کنند و در مقابل امام به حق و ولایت فقیه شورش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر خواص بی بصیرت را به کسب بصیرت از مردم توصیه کرده و اشاره کرد: همه عزت ها نزد خداوند است ولی نمی دانم چرا برخی از خواص عزت را در سازش با استکبار می بینند  و از هوای نفس خود پیروی می کنند که این کارها موجب بروز فتنه می شود.

ارسال نظرات