فرمانده سپاه سراب، فتنه 88 را طراحی بزرگ برای سرنگونی نظام خواند و گفت: 9 دی که یک روز بود ولی «خیر من الف شهر» بود، تاریخ نبود تاریخ ساز شد و با حضور خود جوش مردم در این روز برای حمایت از ولایت و اصول انقلاب اسلامی در تاریخ حکاکی و ماندگار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۴۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، بیان کرد: دشمن با همه توان و با اعتماد کامل پس از تحقیق و بررسی های مختلف 15ساله به این نتیجه رسیده بود که در ایران انقلاب رنگی را پایه ریزی و گام به گام به جلو رود ولی با هوشیاری و بصیرت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمام نقشه های دشمنان با شکست روبرو شد.

وی افزود: حماسه مردم در پاسخ به فتنه 88 مسئله ای بود که مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

صبحی اظهار داشت: پاسخ مردم در روز 9 دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان یاوه گویان و فتنه گران داخلی و خارجی بود که با شور و شعور معنی دار امت با بصیرت ایران اسلامی بساط فتنه گران که به جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به چیز دیگری غکر نمی کردند، برچیده شد.

وی اضافه کرد: حماسه 9 دی که به صورت خود جوش از میان مردم به وجود آمد ندای لبیک یا حسین بود که حجت را بر همگان تمام و انقلاب اسلامی و نظام ولایی را از خطرناک ترین موقعیت و شرایط رهایی بخشید.

صبحی خاطر نشان کرد: 9 دی تبلور انقلاب بودن و و ولایت مداری ملت شریف ایران بود که پایه های کاخ سفید و کاخ سبز معاویه را ویران و پوطه دشمنان این نظام را به خاک مالید و برای همیشه به دشمن ثابت کردند تا آخر پای رهبری و نظام و خط امام(ره) ایستاده اند و با تمام قوا از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها