معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

مردم با بصیرت و زمان شناسی خود نهم دی را رقم زدند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی، گفت: سردمداران و سران فتنه با نقشه های چندین ساله و تخصصی خود سعی داشتند با استفاده از احساسات مردم و با تبلیغات و فتنه انگیزی در انقلاب خلل ایجاد کنند که مردم با بصیرت و زمان شناس نهم دی ماه را رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۵۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور افزود: فتنه گران در سال 88 مساجد و تکایا را آتش زدند و در روز عاشورا حرمت شکنی کرده و به عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) حمله ور شدند.

وی در پایان با اشاره به سه ضلع فتنه تصریح کرد: فتنه گران از سه ضلع تشکیل شده بودند که اولین و اصلی ترین ضلع آن ها آمریکا و استکبار جهانی بود که همواره برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در تلاش است و این مقطع رو به جنگ نرم با کشور ما نهاده است.

 هاشم پور ادامه داد: کاسه لیس های آمریکا و آل سعود ضلع دوم را تشکیل می دهند و بخشی دیگر از این مثلث شوم متاسفانه برخی از افرادی هستند که به برکت این انقلاب برای خود نامی پیدا کرده اند اما بخاطر مقام و ریاست فتنه انگیزی کردند.

 وی اضافه کرد: همگان بدانند مظهر وحدت ملت بزرگ ایران ولایت فقیه است و هرکس با هر پست و مقامی از خط رهبری عدول کند همانند حماسه عظیم نهم دی سیلی محکمی خواهند خورد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار