فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار گفت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ اتفاق افتاد یک کودتای مدرن بود که دشمنان قسم خورده با عوامل و اعیادی داخلی قصد براندازی نظام را با کلیدواژه تقلب به دنبال جداسازی مردم از نظام و ولایت بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
علی یعقوبیان امروز همزمان با سالروز حماسه ۹ دی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  با تاکید بر اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق مردم با اسلام و رهبری است، گفت: ۹ دی یعنی اینکه انسان هیچ وقت شاخص‌ها را گم نکند و به شخص‌ها کار نداشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار افزود: فتنه‌ای که در سال ۸۸ اتفاق افتاد یک کودتای مدرن بود که دشمنان قسم خورده با عوامل و ایادی داخلی قصد براندازی نظام را با کلیدواژه تقلب  در انتخابات به دنبال جداسازی مردم از نظام و ولایت بود.

یعقوبیان تصریح کرد: حماسه ۹ دی تمام محاسبات و معاملات دشمن را بر هم زد، توطئه بزرگی که فقط مردم ایران توان خنثی سازی این توطئه را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی نشان داد که نظام ما یک نظام مردمی و مردم یکی از ارکان حتمی اقتدار آن است، اذعان داشت: خروش عظیم مردم در ۹ دی آب سردی بود بر پیکره فتنه‌ای که تا چند ماه بعد از انتخابات ادامه داشت و باعث شد پروژه انقلاب مخملی که در دیگر کشور‌ها باعث سرنگونی حکومت‌ها شده بود در ایران ناکام بماند.

فرمانده سپاه رشتخوار یادآور شد: در حوادث سال ۸۸ مردم ما نشان دادند در بزنگاه و در مواقع حساس که نظام و انقلاب به حضور آن‌ها نیازمند است حضور فعال داشته و از عده‌ای از خواص که در مقابل این جریان سکوت پیشه کردند بصیرت و درک سیاسی بیشتری دارند.

وی در رابطه با درس‌ها و عبرت‌ها مهم حوادث سال ۸۸ گفت: از درس‌ها و عبرت‌ها مهم حوادث سال ۸۸ این است که دشمن همیشه آمادگی لازم برای بی ثبات سازی کشور و چشم امید به فروپاشی از داخل نظام را دارد، لذا وظیفه خواص و نخبگان است ضمن روشنگری و بصیرت افزایی عامه مردم خود به عنوان یک الگو همیشه گوش به رسالت ولایت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها