با فرا رسیدن هفته بصیرت و سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه، مردم مؤمن و ولایت مدار شهرستان خلیل آباد با حضور پرشور خود در همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی پیش از ظهر امروز همزمان با هفته بصیر و سالروز حماسه مردمی ۹ دی با حضور با شکوه مردم انقلابی و با بصیرت و مسئولان شهرستان خلیل آباد در حسینیه ابوالفضلی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش با سردادن شعار‌های الله‌اکبر، مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از دشمنان این نظام و انقلاب، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

مردم با خلق حماسه ۹ دی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند

مجتبی شاکری در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حماسه ۹ دی فرصت استثنایی بود که مردم در این حرکت سرنوشت ساز حضور پیدا کردند و توطئه‌های دشمنان با این حضور خنثی شد.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت و همدلی بهترین اقدام برای کمک به کشور در این برهه از زمان است، خاطرنشان کرد: دشمن در این مقطع حساس به احزاب و جناح کار ندارد و بیشتر به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و یأس و ناامیدی در دل مردم است

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی تمام آحاد جامعه در جهت رفع مشکلات اقتصادی لازم و ضروری است، تصریح کرد: دولت قطعاً برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه دارد، ولی برای برون رفت از این مشکلات باید به سمت اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دمیدن روحیه امید در جامعه لازم است، اذعان کرد: با توجه به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و یأس و نا امیدی در دل مردم است باید بیشتر به دنبال وحدت، اتحاد، همدلی، هم افزایی و… باشیم.

دولت با تمام توان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند / برای رونق اقتصادی نیازمند مشارکت جدی آحاد مردم هستیم

شاکری همچنین عنوان کرد: باید از گره زدن مشکلات مردم به مسائلی که باعث بهره برداری و خوشحالی دشمن می‌شود جلوگیری کرد و با تعامل و همدلی و وحدت به دنبال ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مردمی که این همه جانباز و شهید داده اند قطعاً پشت به نظام، انقلاب و رهبری نخواهند کرد، گفت: دولت با تمام توان برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می‌کند و برای دستیابی به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رونق اقتصادی به مشارکت جدی آحاد مردم نیازمندیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها