خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه ی امام صادق(علیه السلام) اصفهان
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان در جمع فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی پیشگام گفت : 9 دی صرفا یک حرکت تاریخی نبود ، بلکه چراغی برای راه های پیش رو در انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف عالی و عبور از غبارهای فتنه نیز می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۷۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، مهدی خرم مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق(علیه السلام) اصفهان گفت : تاریخ انقلاب ما نشان می دهد که امام و امت به وظایف خود به بهترین شکل عمل نموده اند ولی متصدیان اجرائی و قانون گذاری حکومتی در بخش هایی از حکومت و در بازه زمانی خاص از سیره عملی انقلاب عدول کرده و نسبت به وظایف کوتاهی کرده اند.

مهدی خرم گفت : حرکت ایران اسلامی با رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و با تدابیر حکیمانه ایشان به سمت قله های تعالی در حال حرکت است و بی شک انسان های هوشیار و بصیر و قدرشناس خاطرات تلخ عاشورا را نخواهند گذاشت تکرار شود .

وی گفت : 9 دی سال 88 حرکتی رو به جلو بود که بصیرت مردم به تأسی از امام جامعه ، فتنه را در نطفه کور کرد که وقتی ایام زعامت مقام معظم رهبری بر کرسی ولایت را بررسی می کنیم بی شک و بدون تعصب چشم اندازی می بینیم که افق های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی را برای متصدیان اجرائی روشن میکند .

وی در پایان گفت : خط مشی سالیانه در نامگذاری سالها و بیانات صریح و انقلابی و ضربه زدن به دسیسه های دشمن و تبیین سیاستهای کلی نظام در تعالی یک کشور اسلامی به راحتی قابل روئیت برای چشمان بینا می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها