خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس گفت: ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم باعث شد آتش فتنه در نهم دی ماه سال 88 خاموش شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۹۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درسپاه فردوس  ضمن گرامی داشت نهم دی ماه اظهار داشت: درطول تاریخ انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا پس از شکست در راهبرد در مقابله سخت با نظام اسلامی به کار گرفتند.

  ماشاله محمودی گفت: دشمنان در عملیات ره یافتی سناریو های شورش، کودتا وجنگ نظامی که بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند اعتراف به شکست کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمن از تمامی ظرفیت های خود را پس از جنگ هشت سال دفاع مقدس به راهبرد جنگ نرم معطوف ساخت،افزود: دشمنان نظام اسلامی در طول چهار دهه از انقلاب در صدد این بودند که انقلاب را از درون تهی کنند ولی نتوانستند موفق شوند.

محمودی با اشاره به رنج نامه حاج احمد خمینی(ره)که در حال حاضر نیز موجود است، متذکرشد: این توطئه آمریکایی با رهبری و تدبیر قاطعانه امام خمینی(ره) خنثی گردید.

وی با بیان اینکه دشمن در دهه اول و دوم انقلاب به دنبال تغییر ساختار نظام و رفتار نظام بود، گفت: دشمن در فتنه 88 جنگ جدیدی را بر علیه نظام اسلامی آغاز کردند و به دنبال مهار نظام اسلامی وجایگزین کردن نظام سکولار در کشور بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 از تمامی ابزار ها و ظرفیت های داخلی و خارجی خود برای براندازی نظام به کار گرفت، عنوان کرد: به آتش کشیدن اماکن عمومی و بیت المال، هتک حرمت به عاشورای حسینی (علیه السلام) در فتنه 88 رخ داد.

وی با بیان اینکه حرکت خود جوش مردمی در نهم دی ماه برگرفته از اعجاز عاشورا بود، افزود: ولایت مداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم باعث شد آتش فتنه در نهم دی ماه سال 88 خاموش شود.

تبعیت از رهبری و شناخت دشمن را مقابله با فتنه هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس  بهترین راه مبارزه با فتنه های آینده را تبعیت از رهبری دانست وگفت:رهبر بصیرمان برتمام اوضاع سیاسی داخل وخارج تسلط دارند همانطور که در زمان مذاکرات به مسولان گفتند که مسئله تنها مسله هسته ای نیست بلکه دشمن کم کم مسله توان موشکی حقوق بشر وحمایت از فلسطین را مطرح خواهند کرد که همانطور هم شد پس بهترین راه برای برون رفت از مشکلات بصیرت انقلابی وولایت پذیری نسبت به رهبر معظم انقلاب است.

محمودی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند" مومن سه نشانه دارد ، گفت: شناخت خدا، شناخت دوستان خدا و شناخت دشمنان خدا از نشانه های مومن در سخنان پیامبر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در پایان تاکید کرد: با ولایت مداری و شناخت دشمن می توانیم تاکتیک ها و روزنه های نفوذ دشمن را بشناسیم و در مقابل آن ایستادگی کنیم.

ماشاله محمودی در پایان گفت: 9 دی به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است و ما هرساله با گرامیداشت این روز مهم با ولایت تجدید پیمان میکنیم و به دشمنان اعلام می کنیم که تا پای جان در دفاع از انقلاب و ثمره خون شهیدان و پیروی از ولایت فقیه که بزرگترین میراث بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی است ایستاده ایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها