خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: 9دی اولین نمونه آتش به اختیار توسط مردم بودکه آب بر آتش فتنه ریختند و نظام را از پیچ خطرناک عبور دادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۱۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه شهرستان فردوس در مراسم گرامیداشت ۹ دی در جمع مردم ولایتمدار فردوس گفت:جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سال انقلاب از پیچ های خطرناک گذشته است, کشتی انقلاب اسلامی باسکان داری رهبری هیچ وقت به گل نخواهد نشست ونقشه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین بابایی تاکید کرد: تا زمانی که انقلاب هست اسلام هست مردم پشت انقلاب هستند وانقلابی گری وجود دارد دشمن دست از توطئه بر نخواهد داشت.

امام جمعه فردوس با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت:فتنه ۸۸از ۴سال قبل رقم خورده بود و۱۳ ماه قبل از برگزاری انتخابات جلساتی در واشنگتن برگزار شد و واژه تقلب به کشور وارد شد واین بود که ۳۹شهید دردوران فتنه و۶۳میلیارد تومان خسارت به کشور وارد شد.

وی همچنین گفت:۹دی اولین نمونه آتش به اختیار توسط مردم بودکه آب برآتش فتنه ریختند و نظام را از پیچ خطرناک عبور دادند .

استانداری و فرمانداری ها اجازه تجمعات قانونی به مردم برای چپیگیری مطالبات را بدهند

وی در ادامه به گرانی های اخیر اشاره کرد وگفت:گرانی های اخیر موجب رنجش مردم شده است واین حق آن هاست که مطالبه گری کنند چرا که گرانی ها به خاطر بی کفایتی مسئولان هست.

امام جمعه فردوس با اشاره به این که مردم انقلاب خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند گفت:مردم این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده اند که بخواهند از آن بگذرند اما توقعشان از دولت مردان این است که بنشینند وفکرکنند برروی اقتصاد مقاومتی که رهبری ۱۰سال است از آن صحبت می کنند.

بابایی از فرمانداری ها و استانداری ها خواست تا اجازه بدهند تا مردم مطالبات خود را را در تجمعات به صورت قانونی مطرح کنند و گفت:فرمانداری ها به تجمعاتی که تنها برای درخواست مطالبات مردمی است اجازه دهند تا شکل گیرد گرانی حامل های انرژی و حذف یارانه ها کمر قشر ضعیف را می شکند اجازه بدهید تا مردم مطالبات خود را بیان کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها