مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه یاسوج اختصاص یک میلیارد اعتبار به مرکز رشد و فن‌آوری دانشگاه یاسوجگفت: این مرکز در گذشته تنها ۶۰ میلیون ریال اعتبار داشت.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
عبدالرسول پورانفرد افزود: با توجه به ناچیز بودن اعتبارات اختصاص یافته به مرکز رشد و فن آوری دانشگاه یاسوج از هیچ تلاشی برای جذب اعتبارات بیرون از دانشگاه از جمله انعقاد تفاهم‌نامه‌های با معاونت علمی رئیس جمهوری دریع نکردیم.
وی بیان کرد: بنا داریم واحد‌های فن آور نمونه مرکز رشد دانشگاه یاسوج را با پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال بلاعوض تشویق کنیم که در این زمینه محدودیت‌های اعتباری داریم.
مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه یاسوج اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده تفاهم نامه‌هایی به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان با خارج از دانشگاه یاسوج منعقد شده که در صورت جذب می‌توانیم فعالیت‌های موثری را در راه اعتلای علم و دانش به کار بگیریم.
وی بیان کرد: مجوز مرکز رشد و فناوری این دانشگاه برای اولین بار در سال ۹۰ صادر شد که تا سال ۹۴ تنها ۸ واحد فن آور در این مرکز ثبت شده بود و هم اکنون این تعداد به ۳۸ مورد رسیده که امیدوارم تا پایان سال شاهد ۴۰ واحد ثبت شده باشیم.
پورانفرد ادامه داد: ثبت نخستین مرکز دانش‌بنیان به‌نام "کلونی زنبور عسل" و انتخاب واحد نمونه کشوری از اقدامات صورت گرفته در مرکز رشد و فناوری دانشگاه یاسوج است.
ارسال نظرات