خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه خوانسار گفت: این بانوان بسیجی ورزشکار با رعایت حجاب و عفاف خود نشان دادند در مسیری حرکت می کنند که علما و شهدای خوانسار به آن افتخار می نمایند.
کد خبر: ۸۹۶۹۱۶۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

سرهنگ محسن پاشایی در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ورزشی حوزه های بسیج خواهران که عصر امروز در سالن شهید زمانیدوست خوانسار برگزار شد با اشاره به ارزشمند بودن حضور ورزشکاران بسیجی با حجاب کامل در میادین ورزشی و تقدیر از ورزشکاران خوانساری که این رویه را در پیش گرفته اند اظهار کرد: بانوان بسیجی ورزشکار خوانسار با حجاب برتر و چادر در واقع اثبات کردند که خوانسار، دارالمومنین است.

وی افزود: همان گونه که عمل به هنگام پهلوان کریمی برای حاضر نشدن در برابر حریفی از رژیم اسرائیل پرچم ایران را بالا برد و رهبر انقلاب نیز این ورزشکار را مورد تقدیر قرار دادند، حضور بانوان با حجاب کامل در میادین ورزشی نیز باید از سوی متولیان و مسئولان مورد تقدیر قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر لزوم برگزاری مسابقات ورزشی در بخش بانوان تصریح کرد: برای ایجاد نشاط، شادی و شادابی در بین بانوان برگزاری این گونه برنامه ها ضرورت دارد و باید سازکار مناسبی برای این مراسم ها تدارک دید.

وی اضافه کرد: این بانوان بسیجی ورزشکار با رعایت حجاب و عفاف خود نشان دادند در مسیری حرکت می کنند که علما و شهدای خوانسار به آن افتخار می نمایند.

یازدهمین مسابقات قهرمانی فرهنگی ورزشی بسیج خواهران شهرستان خوانسار گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت با حضور تیم های پایگاهی، آزاد و محلی در رشته های آمادگی جسمانی برگزار شد.

این مسابقات علاوه بر بخش ورزشی شامل بخش های فرهنگی به ویژه برگزاری نماز جماعت نیز بوده است.
در مراسم اختتامیه این مسابقات از مسئولان هیئت روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان و تیم منتخب این هیئت تقدیر شد.

گفتنی است هیئت بازی های روستایی و بومی محلی خوانسار در مسابقات استانی که هفته گذشته به میزبانی فلاورجان برگزار شد به عنوان تیم برتر حجاب مورد تشویق و تقدیر مسئولان برگزارکننده این مسابقات قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار