خبرهای داغ:
مدیركل تعزیرات حكومتی استان همدان از ورود 7 هزار و 445 فقره پرونده با محكومیت بیش ار 349 میلیارد ریالی متخلفین طی 9 ماهه امسال در تعزیرات حكومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۰۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

ورود 7445  فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان در 9 ماهه نخست امسال تعداد7445 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده‌ها شامل5 هزار و 220 فقره پرونده كالا و خدمات، یک هزار و 147 فقره پرونده قاچاق كالا و ارز ویک هزار و 62 فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان بوده که به تعزیرات حكومتی استان همدان ارسال شده است.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان عنوان کرد: در حوزه کالا و خدمات 100 درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از 100 درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان 99 درصد  پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی یادآور شد: متخلفین در مجموع به 349 میلیارد و 184 میلیون و 423 هزار و 305 ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

حسن‌پور با بیان اینکه تعزیرات حكومتی آمادگی كامل برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی را دارد، ابراز داشت: در راستای اجرای آراء صادره مبلغ 57 میلیارد و443 میلیون و 808 هزار و 690 ریال از جرائم وصول شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین تعداد  94 نفر از محکومین به دلیل عدم پرداخت جریمه به زندان معرفی شدند.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان گفت: در راستای حمایت از حقوق مردم و پیروی از فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و گرانفروشی این اداره کل با رعایت تمام تشریفات قانونی و با همراهی و همکاری تمام مراجع از قبیل نیروی انتظامی، بانک‌ها، ادارات ثبت اسناد و املاک و... تمام محکومینی که از پرداخت جریمه خودداری کنند را حسب مورد به زندان معرفی یا نسبت به انسداد حساب‌های بانکی، ممنوعیت خروج از کشور، معاملات بانکی و خدمات دولتی آنها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات