خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: تمام تلاش ما خدمت به مردم و رفع مشکلات است چرا که مردم با تمام توان پای انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون استاندار و فرماندار شاهرود در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت:مردم این دیار با تمام توان خود ثابت کرده اند پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده اند.
سید محمدرضا هاشمی در ادامه و در خصوص تجمع دو روز قبل شکل گرفته در هسته مرکزی شهر نیز افزود: جمعی از مردم معترض به مشکلات اقتصادی و بیکاری با تجمع خود خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.
هاشمی همچنین گفت:هرچند برای این تجمّع هیچگونه مجوزی صادر نگشته بود، اما شاهد سعه صدر نیرو‌های انتظامی و امنیتی بودیم و به حمدالله کمترین رخداد فیزیکی و یا درگیری بوقوع نپیوست.
فرماندار شاهرود با تقدیر از مدیریت عالمانه نیرو‌های انتظامی خاطرنشان کرد:تجمع دو روز گذشته در شاهرود، کاملا صنفی و در گلایه از معضلات اقتصادی بود و هرچند در انتها عده‌ای انگشت شمار شعار‌های ساختارشکنانه‌ای سر دادند، اما مردم مومن شاهرود بمحض رویت این فضا، صف خود را از این سودجویان جدا و آن‌ها را از صفوف خود جدا نمودند.
هاشمی ضمن تاکید بر رعایت اخلاق و قانونمداری افزود: تمام توان ما صرف خدمت به مردم بوده و انشالله بزودی شاهد رفع گلایه مندی‌ها هستیم..
رئیس شورای تامین شهرستان در پایان از ارشاد و اظهار ندامت برخی از حاضرین در این تجمع نیز خبر داد و افزود: بعضأ در گفتگو‌های ما با برخی از افرادی که در تجمعات حضور داشتند و خلاف عرف و اخلاق شعار‌هایی سر داده بودند شاهد اظهار ندامت و پشیمانی آن‌ها بودیم که با عنایت به دلبستگی آن‌ها به نظام و انقلاب تلاش کردیم تا مشکل خاصی برای این افراد بوجود نیاید.
فرماندار شاهرود از مردم خواست ضمن رعایت و احترام به قانون، مشکلات خود را از طریق مبادی قانونی و پیش بینی شده پیگیری نمایند تا مانع سوء استفاده دشمنان قسم خورده انقلاب و معاندین نظام اسلامی از آن‌ها شوند
گفتنی است دو روز قبل جمع قلیلی از مردم شاهرود به خیابان آمده و خواستار حلّ مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها شدند.
برخی منابع مطلع تعداد حاضرین در این تجمع را ۱۰۰ نفر اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها