خبرهای داغ:
ظهر امروز صورت گرفت

اعلام انزجار مردم قم از فتنه گران در سالروز 9 دی

مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در مدرسه فیضیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع حماسی 9 دی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار قم و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

مردم قم در این تجمع حماسی با سردادن شعارهایی همچون مرگ از فتنه گر و ما از فتنه گر بیزاریم، ضمن انزجار از فتنه گران، دوباره با مقام معظم رهبری بیعت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در این تجمع، مردم ایران را هوشیار دانست و تصریح کرد: مردم از این سروصداها نگران نمی‌شوند، حتی اگر صدایی از شهر قم خارج شد، شما تصور نکنید اگر چهار نفر از مشکلات مردم سوء استفاده کردند، نظام اسلامی متزلزل می‌شود، مدیران کشور در خصوص حل مشکلات مردم وظیفه دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی : حل مشکلات معیشتی مطالبه مستمر رهبر معظم انقلاب است، حقوق شهروندی، رفع بیکاری هشت میلیون نفر است، سخنرانی یک فردی در مشهد تعطیل می‌شود، آن فرد به رئیس جمهور نامه می‌نویسد و رئیس جمهور دستور تشکیل کمیته می‌دهد، چرا این پیگیری برای مسائل اقتصادی نیست؟

در پایان این تجمع، اقشار مختلف مردم در اعتراض به فتنه جدید و هشدار به فتنه گران از مدرسه علمیه فیضیه به سمت چهارراه شهدا تظاهرات کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار