حجت الاسلام گندمی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و اظهار داشت: کسانی که به قول رهبر معظم انقلاب قبلا امکانات کشور در اختیارشان هست یا بوده حق ندارندعلیه کشور حرف بزنند و بدانند که انقلاب اسلامی با احدی عقد اخوت نبسته است.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۴۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام والمسلمین علی گندمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم هرات اظهار داشت: حضور به‌موقع مردم در حماسه ۹ دی مرگ فتنه ۸۸ را رقم زد و در واقع پیروز این میدان مردم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین علی گندمی گفت: حماسه نهم دی‌ماه برای دشمنان خارجی و برخی خواص بی بصیرت در کشور درس عبرت شد.

وی در ادامه به مبحث و نقش انقلاب اسلامی اشاره و افزود: وقتی میگوییم انقلاب اسلامی دیگر جناح بازی و چپ و راست، اصوالگرا و اصلاح طلب معنا ندارد و فقط انقلابی عمل کردن باید مد نظر مردم و علی الخصوص مسئولین نظام قرار بگیرد.

حجت الاسلام گندمی گفت: در تداوم انقلاب جمهوری اسلامی مردم، رهبری و ایدئولوژی سه عامل مهم ایفای نقش دارند که مردم بر پایه دین انقلاب را محقق ودل در گرو رهبری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: در انجام وظیفه خود را گرفتار واژه های اصوالگرا یا اصلاح طلب نکنیم و با فکر انقلابی به مردم خدمت کنیم تا فردا روزی شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.

وی افزود: در انتخابات 88 و بعد از آن فتنه ای که شکل گفت نفوذ دشمن در کشور بیداد میکرد و عناصر وابسته به آنان نیز با ایجاد جوی ناآرام کشور را به ورطه نابودی کشانند که خوشبختانه با تدابیر و هوشمندی رهبری و بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه این توطئه ها خنثی و دشمنان به خوبی هویت خود را آشکار کردند.

گندمی گفت: مردم در نهم دیماه بعد از هشت ماه آشوب در مملکت خود وارد میدان شدند و منتظر دستور مسئولین نشدند و معنای واقعی یک فرد انقلابی را به همگان نشان دادند.

حجت الاسلام گندمی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره و اظهار داشت: کسانی که به قول رهبر معظم انقلاب قبلا امکانات کشور در اختیارشان هست یا بوده حق ندارندعلیه کشور حرف بزنند و بدانند که انقلاب اسلامی با احدی عقد اخوت نبسته است.

وی افزود: این افراد بدانند اگردر برابر انقلاب و رهبر بایستند و دشمن شاد شوند هرگز در دل مردم جایگاه ندارند.

وی افزود: انقلاب اسلامی دشمن زیاد دارد و به واسطه قدرتی که در منطقه و جهان دارد هر روز باید منتظر فتنه جدیدی باشیم بنابراین باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد رمز جاودانگی جمهوری اسلامی ایران را انقلابی بودن مسئولین و مردم بیان و خاطر نشان کرد: اگر در همه کارها انقلابی عمل کنیم و جناح بازی را دور بریزم و پیرو خط و مشی رهبری قدم برداریم انقلابمان جاویدان خواهد شد.
ارسال نظرات