مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در همایش بصیرتی ۹ دی در ابرکوه، گفت: دشمنان اهداف خود را بر روی سه محور ناکارآمدی نظام، استبدادی جلوه دادن حکومت و ضعف اقتصادی متمرکز کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۵۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، همایش و تجمع اقشار مختلف مردم در گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت اسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه، محامدی فرماندار، فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و صالحی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در مسجد مصلای شهدای محراب برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی اظهار کرد: فتنه ۸۸ جریان و تفکری بود که در خارج از مرز‌های کشور کلید خورده و با راهبرد‌های تغییر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و باور‌های مردم، توسط عوامل داخلی اجرا شد. انقلاب اسلامی باور‌های ملت ایران را نسبت به اهل‌بیت (ع)، مستضعفین، مستکبرین، مفسدین و ظالمین و ... اصلاح کرد، اما فتنه گران می‌خواهند باور‌های حقیقی اسلامی، منطقی و معقول را در ما تغییر دهند.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه دشمنان اهداف خود را بر روی سه محور ناکارآمدی نظام، استبدادی جلوه دادن حکومت و ضعف اقتصادی متمرکز کرده‌اند، افزود: اگر حکومت ایران ناکارآمد بود چگونه می‌توانست نزدیک به ۴۰ سال در برابر انواع و اقسام توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی، نظامی و فیزیکی علیه کشور مقابله کند. حکومت عربستان که تاکنون رنگ انتخابات به خود ندیده دست دوستی به سمت اسرائیل دراز کرده است، ایران را کشوری استبدادی قلمداد می‌کند.
وی در ادامه تأکید کرد: نگرانی‌ها و عقده‌های دشمنان ایران به خاطر حضور، ولی فقیه است که ایران را به کشوری مقتدر در جهان تبدیل کرده است؛ طوری که یکی از خبرنگاران آمریکایی می‌گوید: روزی را می‌بینم که مردم آمریکا صبح‌ها با صدای اذان مسلمانان بیدار می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: برخی کارگر‌ها در استان‌های مختلف کشور ماه‌ها است حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و وقتی می‌شوند که قرار است حقوق نمایندگان مجلس افزایش پیدا کند، مسلماً زبان به اعتراض می‌گشایند و باید به خواسته‌های آنان رسیدگی شود. اگر مسئولین در پی مسائل مالی باشند، نمی‌توانند وضعیت سایر مردم را به‌خوبی درک کنند.
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی اذعان کرد که در مقابل فتنه باید بر کشتی نجاتی که همان بصیرت است سوار شویم؛ لذا امروز تنها کسی را که می‌توان محوریت بصیرت قرار داد، مقام معظم رهبری است.
ارسال نظرات