امام جمعه بهاباد: حماسه 9 دی روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب و حماسه عظیم و ماندگار مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت سالروز حماسه 9 دی تجمع باشکوه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه بهاباد شامگاه امروز با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بسیجیان ، بخشدار بخش آسفیچ ، اقشار مختلف مردم و خانواده های شاهد و جمعی از مسئولان در سالن مجتمع فرهنگی هنری علامه ملا عبدالله بهابادی برگزارشد.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه شهرستان بهاباد در مراسم تجمع سالگرد حماسه نهم دی در بهاباد با اشاره به اینکه باید در سال 1400 منتظر فتنه خطرناکی بود گفت : حماسه 9 دی سال 88 در واقع چشم فتنه را کور کرد اما باید بدانیم توطئه های دشمنان تمام نشدنی است و این امر هوشیاری و بصیرت ملت ایران را می طلبد.
امام جمعه بهاباد با بیان این که در فتنه ۸۸ تا روز ۹ دی روند تعداد فتنه گران کم تر شد، گفت: روز ۹ دی بساط فتنه برچیده شد، اما جریان فتنه و نفاق همواره در کمین است و هرکس راه خود را از انقلاب اسلامی، امام و شهدا و رهبری جدا کرد و ساز مخالف زد، باید از او برائت جست، ممکن است، این افراد شعارهای جذاب و شعار عدالت، آزادی و مبارزه با ظلم دهند، اما باید دید این شعارها را چه کسی و در چه زمانی و با چه نیتی سر داده است.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی ریشه فتنه و فتنه انگیزی را با اشاره به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) خودخواهی ، ریاست طلبی و پول دوستی عنوان کرد و گفت: این مسائل موجب می‌شود انسان به سمت فتنه انگیزی رود و اصلا جنبه دینی، خدایی بودن در آن مطرح نیست.
وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 جریان پیچیده ای بود و از شعارهایی که داده می شد مشخص بود که فتنه گران نظام را نشانه گرفته‌اند.
ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه عده ای ازدرون خود فتنه گران می خواهند مغز موتور انقلاب وولایت فقیه را از چپ و راست تخریب کنند و بکوبند گفت : تا سال 1400 فتنه پیچیده تری تحت عنوان پروتستان اسلامی درراه است .
وی بابیان اینکه به فرموده شهید مظلوم دکتر بهشتی باید ارزشها را اصل قرار داد نه اشخاص و افراد را اظهارداشت : اگر افراد معیار شدند انقلاب به بن بست رسیده است .
امام جمعه بهاباد تصریح کرد :ایجاد اختلاف در میان جامعه، تشویش اذهان عمومی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات و عاشورا و امیدوارکردن دشمنان گوشه ای دیگر از اعمال ناپسند و جنایت هایی بود که در فتنه 88 با حمایت های نظام سلطه صورت گرفت.
وی افزود: حماسه 9 دی روزی بسیار مهم در تاریخ انقلاب و یادآور حماسه عظیم و ماندگار مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از نظام و ولایت بود و باید درس عبرتی برای آحاد جامعه باشد.
حجت الاسلام بشکانی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پشت ولایت باشند، ولایت نیز می‌خروشد و جلو می‌رود، دشمنان ما نیز از همین ناراحت هستند و می‌خواهند بین مردم و رهبری شکاف بیندازند و انواع توطئه‌ها را طراحی می‌کنند.
امام جمعه بهابادبا اشاره به این که این حماسه بزرگ، همیشه ماندگار است و هیچ‌گاه از یاد و ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه و توان توطئه‌ها و کید دشمن را علیه نظام اسلامی و فتنه‌گری‌ها خنثی کرد.
حجت الاسلام بشکانی گفت : تخم نفاق هر گاه در یک مملکت کاشته شد آرام آرام رشد میکند باید نفاق را شناخت و همیشه آماده و هوشیار بود که دشمن در کمین است .
اجرای سرود توسط دانش آموزان مدرسه آتیه سازان و دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
ارسال نظرات