فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

همراهی مردم با رهبری؛ عامل عبور از بحران فتنه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: همراهی مردم با رهبری را عامل عبور از بحران فتنه دانست و خاطرنشان کرد: کسی که توانست این جریان را مدیریت کند و نظام را با تمام هزینه‌ها به خوبی عبور دهد کسی جز رهبر معظم انقلاب نبوده است.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۵۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سید اسدالله امامی درجمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشکذروبا حضورمددجویان این سازمان ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، وی با بیان اینکه دشمنان و برخی خواص شناخته شده داخلی که سابقه خدمت در کشور را داشته و قابل اعتماد بودند دراین فتنه رو سیاه شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در ادامه با اشاره به اینکه در این فتنه نظام دچار آسیب‌های جدی جانی و مالی شد، افزود: متأسفانه در این حوادث کسی مقصر نبود جز خواص بی بصیرتی که نتوانستند بفهمند دشمن در خانه و اطرافیانشان نفوذ کرده و آن‌ها را آلت دستی برای ضربه زدن به نظام قرارداده اند.
وی همراهی مردم با رهبری را عامل عبور از بحران فتنه دانست و خاطرنشان کرد: کسی که توانست این جریان را مدیریت کند و نظام را با تمام هزینه‌ها به خوبی عبور دهد کسی جز رهبر معظم انقلاب نبوده و این یک تجربه هم برای خواص و هم برای ملت ایران بود که هرجا مشکلی پیش آمده، این، ولی فقیه است که می‌تواند با مدیریت خود بر بحران غلبه کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار