فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ترویج تقویت ورزش در بسیج؛ سالن ورزشی صالحین پایگاه شهید نجف آباد از ناحیه روح الله یزد با حضور مسئولین افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این مراسم گفت: حماسه بزرگ ٩ دی ماه تجلی میثاق امت با ولایت بود و به عنوان هفته بصیرت نام گرفت.
وی فتنه ٨٨ و جنگ ٨ سال دفاع مقدس را برابر، بلکه سخت‌تر از آن دانست و تأکید کرد: برای ملت ایران حماسه ٩ دی ماه بسی سختتر و مهمتر از جنگ ٨ ساله دفاع مقدس بود چرا که در این عرصه جبهه‌ی تشخیص حق از باطل است و در اینجاست که انسان با بصیرت و آگاهی خویش از این فتنه رهایی می‌یابد.
زارع کمالی خاطر نشان کرد:در این حماسه فتنه گران با بی احترامی به حجاب، بی احترامی به ماه محرم، خسارات مالی و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی که اصل ولایت فقیه را زیر سؤال بردند سعی در ایجاد اختلال و آشوب کشور بودند که با بیداری ملت شریف و شهید پرور ایران و مدیریت پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب (مدظله) باعث پیروزی ما در این حماسه عظیم شد.
وی در پایان ضمن تشکر مجدد از مسئولین و مردم ولایتمدار؛ خواستار حضور پرشور آن‌ها در حماسه ٩ دی ماه و فهماندن به دشمنان برای ماندن در صحنه شد.
ارسال نظرات