فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

۹ دی؛ تجلی میثاق امت با ولایت

به منظور ترویج تقویت ورزش در بسیج؛ سالن ورزشی صالحین پایگاه شهید نجف آباد از ناحیه روح الله یزد با حضور مسئولین افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این مراسم گفت: حماسه بزرگ ٩ دی ماه تجلی میثاق امت با ولایت بود و به عنوان هفته بصیرت نام گرفت.
وی فتنه ٨٨ و جنگ ٨ سال دفاع مقدس را برابر، بلکه سخت‌تر از آن دانست و تأکید کرد: برای ملت ایران حماسه ٩ دی ماه بسی سختتر و مهمتر از جنگ ٨ ساله دفاع مقدس بود چرا که در این عرصه جبهه‌ی تشخیص حق از باطل است و در اینجاست که انسان با بصیرت و آگاهی خویش از این فتنه رهایی می‌یابد.
زارع کمالی خاطر نشان کرد:در این حماسه فتنه گران با بی احترامی به حجاب، بی احترامی به ماه محرم، خسارات مالی و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی که اصل ولایت فقیه را زیر سؤال بردند سعی در ایجاد اختلال و آشوب کشور بودند که با بیداری ملت شریف و شهید پرور ایران و مدیریت پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب (مدظله) باعث پیروزی ما در این حماسه عظیم شد.
وی در پایان ضمن تشکر مجدد از مسئولین و مردم ولایتمدار؛ خواستار حضور پرشور آن‌ها در حماسه ٩ دی ماه و فهماندن به دشمنان برای ماندن در صحنه شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار