مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور افزایش بینش سیاسی؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به سخنرانی در جمع پایوران نمود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۶۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام علی شیخ زاده در این جلسه گفت: امروز آمریکا در عرصه بین المللی بیش از گذشته منزوی شده است و اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا باعث شده تا حتی کشور‌های اروپایی هم در مقابل آمریکا موضع گیری کنندو این موضوع باعث شده که امروز ما در دنیا شاهد از دست دادن اعتبار آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.
شیخ زاده در ادامه در خصوص تحقق حماسه نهم دیماه گفت: بصیرت انسان کامل در واقع بصیرت درونیست برای تشخیص راه از چاه؛ هر انسانی اگر چنین خصوصیتی داشته باشد کامل محسوب می‌گردد.
وی با توجه به سخنان امیرالمؤمنین علی (ع) و مقام معظم رهبری در مورد بصیرت یادآور شد: فتنه همانند فضای غبار آلودیست که انسان در آن محیط قرار گرفته و با بصیرت و آگاهی خویش بتواند راه خود را پیدا کند.
شیخ زاده تصریح کرد: بصیرت انسان را به طرف پیروی از حق و دوری از باطل هدایت میکند. در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند، ولی با هوشیاری به موقع مردم آگاه و رهبری مدبرانه و فرزانه رهبر انقلاب نقشه‌های آنان نقش برآب شد.
ارسال نظرات