مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان تیپ 36 پمکای میانه با بیان اینکه در 9 دی، پرده ها کنار رفت و مرزهای خودی و ناخودی برای مردم آشکار شد، گفت: حرمت شکنی مقدسات و باورهای مردم، فضای مه آلود فتنه 88 را شفاف کرد.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۷۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با واکاوی جریان فتنه 88، پیشگیری از فتنه های پیش رو را نتیجه کالبد شکافی کنونی فتنه دانست و اظهار کرد: باید حقایق جریانات فتنه 88 و حماسه عظیم 9 دی، بازخوانی و کالبد شکافی شود تا دچار فتنه ای دیگر نشویم.

   وی با بیان اینکه در زمان فتنه، تشخیص حق از باطل، بسیار سخت است و بسیاری از مردم در فضای غبارآلود فتنه راه را گم کرده و به فتنه گران می پیوندند، افزود: اگر مدیریت، صبر، درایت، موضع گیری های کیاسانه و روشنگری های رهبری و از آن طرف حرمت شکنی های جاهلانه فتنه انگیزان نبود، معلوم نبود چه بر سر سلامتی نظام می آمد.

   حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به عظمت فتنه 88 در تاریخ انقلاب اسلامی و قدرت بالای براندازانه آن، فتنه گران را سرمایه های دشمنان غربی عنوان و بیان کرد: آن ها دریافته اند که با تضعیف قوای نظامی، ایجاد تحریم ها و تروریست خواندن سپاه می توانند به اهدافشان برسند و همه تلاششان را در این راه مصروف می دارند.

   وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی در جنگی بی سابقه و طولانی، وجود رهبران الهی و اعتقادی و فرماندهان نظامی معتقد و متعهد، تبدیل تحقیرها و تهدیدات نظامی در عین تحریم های سخت و پیچیده به قدرت ملی و فرا منطقه ای و قدرت بازدارندگی و نفوذ و بالندگی بی نظیر در سطح جهانی را از مهم ترین این دستاوردها برشمرد و افزود: اینها زمانی اهمیت بیشتر می یابند که بدانیم ما در اوج محدودیت ها، تحریم ها و فشارها به این دستاوردها رسیده ایم.

   حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه فتنه 88 برای نابودسازی این دستاورها و بسیاری از دستاورهای دیگر طراحی شده بود، حماسه 9 دی را حماسه ای بسیار بزرگ شکل گرفته از بصیرت و حرکت مردمی عنوان کرد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اضافه کرد: در حماسه 9 دی پرده ها کنار رفت، فضا شفاف و پاک شد و مردم نشان دادند که اگر چه در انتخاب افراد، اختلاف نظر دارند ولی پیوندشان با ولایت و نظام، یک پیوندی محکم، مستحکم و غیرقابل گسست است و این حماسه، رفراندومی بزرگ برای دفاع از نظام، آرمان ها و ولایت فقیه بود.  

ارسال نظرات