مسئول سیاسی سپاه عاشورا:

هدف دشمنان براندازی نظام با هجمه های مختلف است

مسئول سیاسی سپاه عاشورا در نشست بصیرتی پایگاه الهادی حوزه ام البنین(س)، گفت: نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب مورد هجمه های مختلف قرار داد تا دشمن این نظام را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۷۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قهرمانی با بیان اینکه سال 88 هدف اصلی دشمنان براندازی نظام بود، افزود: دشمنان اذعان داشتند نمی توانند به وسیله جنگ نظامی با ایران مقابله کنند بنابراین درصدد فتنه و ایجاد تفرقه در کشور برآمدند.

وی اظهار داشت: در قضایای سال 88 قطعا مدیریت خارجی در صحنه وجود داشت، دشمنان برنامه ریزی کرده و نقشه های زیادی کشیده بودند تا به ما ضربه بزنند و هدف نهایی شان هم این بود که چیزی به نام جمهوری اسلامی نباشد بنابراین پس از آن که برخی نابخردان و غافلان داخلی وارد صحنه شده و مشکلاتی را ایجاد کردند دشمن وارد صحنه شده و آن ها را مدیریت کرد تا نقشه های خود را عملی کند.

قهرمانی اضافه کرد: دشمن به طرق مختلف می خواهد دستاوردهای نظام را از بین ببرد و بگوید که یک نظام حاکمیتی دینی نتوانست مشکلات مردم را حل کند، آن ها با انعکاس خبرهای بی پایه و اساس و بزرگ جلوه دادن آن قصد دارند مردم را از نظام جدا کنند وبا پخش شایعات مبنی بر اینکه بین مردم و رهبری، مردم و مرجعیت اختلاف وجود دارد تلاش می کنند دوگانگی ایجاد کنند.

وی در پایان با استناد به آیه 196 سوره بقره، بیان کرد: دشمن همیشه به دنبال راه نفوذ و فرصت ایجاد فتنه است بنابراین باید مواظب باشیم دوگانگی ایجاد نشود تا ناخواسته در مقابل نظام قرار نگیریم.

نشست بصیرتی پایگاه الهادی حوزه ام البنین(س) سپاه غدیر تبریز با مشارکت حوزه ام البنین در مسجد الهادی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها