مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در همایش گرامیداشت 9 دی شهرستان بابلسر گفت: اصل ولایت فقیه حافظ انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۸۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه این قرن، قرن انقلاب‌ ها است گفت: از دویست سال قبل تاکنون، تعدادی از کشورها به اشغال ابرقدرت‌ ها درآمده و آزاد مردانی برای بیرون راندن اشغالگران از کشورشان قیام کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه پس از وقوع انقلاب ‌ها استکبار بصورت استکبار نو وارد کشورها شده افزود: در این طرح برای جنگ هزینه ای نخواهد شد بلکه با نفوذ عوامل استکبار (خواص) در لایه های قدرت، خواسته‌های آن ها عملیاتی می شود.
حجت‌الاسلام شکریان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با توجه به وقوع فتنه‌ها در 39 سال گذشته از مسیر خود منحرف نشده است گفت: خواص مانند طلحه و زبیر در صدر اسلام برای ریاست ‌طلبی و دنیا طلبی در دام دشمنان گرفتار شده از مسیر اصلی انقلاب منحرف می‌شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه این اتفاق در فتنه 88 نیز خود را نشان داد اصل ولایت فقیه را حافظ اصلی انقلاب اسلامی ایران نام برد و افزود: ولایت فقیه کشتی نجات است و در این راه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به اینکه فتنه زمانی اتفاق می افتد که باطل در لباس حق شعارهایی زیبا سر می دهد و تشخیص حق از باطل را بسیار دشوار می کند گفت: با بصیرت، صبر و اطاعت از ولی امر این مسیر سخت به پایان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها