خبرهای داغ:
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد فقر و گرفتاری‌های اقتصادی جفا در حق مردم است و باید مسوُولان تمام تلاش خود را انجام دهند که شرایط مردم بهتر شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۸۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

سیدمحمد حسینی  در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه که در محل حسینیه امام حسن مجتبی(ع) شهر وراوی برگزار شد اظهار داشت: یوم‌الله نهم دی‌ماه نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در فتنه 88 همواره تلاش دشمنان و همراهی داخلی‌ها این بود که شبهات زیادی ایجاد و برخی مردم را دچار تردید کردند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: البته این از خاصیت فتنه است زیراکسانی که تا دیروز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند اقداماتی کردند که کار را سخت کرد.

حسینی ادامه داد: دشمن با تمام رسانه‌هایش یک جنگ روانی تمام‌عیار ایجاد کرد که مردم بپذیرند اما با هوشیاری و صبر و بزرگی رهبر معظم انقلاب کم‌کم گردوغبار فتنه فرونشست و مردم به‌خوبی درک کردند که اصل نظام مورد هدف قرارگرفته است و می‌خواستند جنگ داخلی ایجاد کنند که اقدامات آن نیز آغاز کرده بودند.

وی اضافه کرد: مردم کاسه صبرشان لبریز شد و طومار فتنه گران را برچیدند و در 9 دی فصل جدیدی برای انقلاب اسلامی آغاز شد و همان‌گونه که 22 بهمن برای مامهم است امروز 9 دی نیز مهم است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: از همه شیوه‌های جنگ روانی در فتنه 88 استفاده کردند و به هر نحو که شده بود می‌خواستند انتخابات را باطل کنند که اگر این بدعت گذاشته می‌شد فردا نیز یک نفر دیگر می‌آمد و می‌گفت من انتخابات را قبول ندارم.

حسینی بابیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همواره حضور مردم مسائل را حل کرده است، بیان داشت: امروز دشمن وارد عمل شده است که مردم را دل سرد کند.

وی متذکر شد: ایجاد فقر و گرفتاری‌های اقتصادی جفا در حق مردم است و باید مسوُولان تمام تلاش خود را انجام دهند که شرایط مردم بهتر شود و اگر به این حرف و مطالبه مردم رسیدگی نکنند فردا منافقین و ضدانقلاب‌ها موج‌سواری می‌کنند زیرا آن‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم خاطرنشان کرد: آمریکا فقط به دنبال امتیازگیری است و اصلاً خواهان پیشرفت ما نیست و این راهبرد آمریکا است زیرا خودشان اعلام کرده‌اند که ایران ابر قدرت شده و مشاهده می‌کنند که نفوذ ایران تمام برنامه‌هایشان را برهم زده است.

حسینی اضافه کرد: این حرکت جمهوری اسلامی ایران الهام‌بخش در میان حزب‌الله لبنان شده و انصار الله یمن که تأثیرات انقلاب اسلامی است و عربستان بااین‌همه تجهیزات نتوانسته است از پس یمن برآید و در یک باتلاق گیرکرده است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با بصیرت تمام باید تمام جریانات سیاسی را بشناسیم ابراز داشت: این‌همه وعده‌ها داده شد اما عملی نشده است و اگر نمی‌توانیم وعده‌ها را عملی کنیم بگذاریم جوانان متخصص ورود پیدا کنند و چه اجباری است که از افراد بی‌انگیزه استفاده شود.

حسینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی را به مدیران ارائه دادند و اعلام کردند که اگر می‌خواهید وضع کشور خوب شود باید جلوی قاچاق که از طریق رسمی وارد می‌شود گرفته شود زیرا قاچاق به تولید کشور آسیب می‌رساند.

وی ادامه داد: اگر مسوُولی وظیفه خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهد، مردم باید به او تذکر دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها