خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار گفت: نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۲۹۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

9 دی واکنشی هوشمندانه به نقشه های جبهه معاند نظام اسلامی بودسرهنگ علی  مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در واقع حماسه نهم دی انقلاب سوم بود که مانند انقلاب اول و دوم، با اتکا به مثلث مردم، رهبری و مکتب، ضمن خنثی‌سازی حرکت براندازانه علیه نظام، انقلاب ایران را از انحراف‌هایی که به صورت فکری و جریانی در لایه‌های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد.

وی با اشاره به اینکه  برخی کارشناسان سیاسی نهم دی سال ۸۸ را انقلاب سوم نامیده اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در یک روند پرتلاطم از گردنه های خطرناکی عبور کرده و امواج و طوفان های سهمگینی را پشت سر نهاده است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار افزود: وقایع سال ۸۸ یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است؛ چراکه اصول موجوده انقلاب (مردم، مکتب و رهبری) را هدف قرار داده بودند و با مستمسک قرار دادن دروغین شعارهای انقلاب، در پی انحرافی بزرگ در اصول انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه واکنشی هوشمندانه به نقشه ها، برنامه ها و اقدامات، جبهه معاند نظام اسلامی بود، افزود: فتنه‌گران  مورد حمایت اسرائیل و آمریکا و انگلیس و متحدان استکبار بودند بنابراین هدف آنها این بود که عزت و استقلال کشور را به چالش بکشانند.

مختاری معین اظهار داشت: تلاش دشمن در فتنه سال 88 برای تضعیف و تخریب و انهدام ارکان ضامن انقلاب اسلامی از جمله شورای نگهبان و  ولایت فقیه  و هتک حرمت ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و روز عاشورا بیانگر اسلام‌ستیزی آشکار این حرکت خباثت آلود بود.

وی در ادامه به دستاوردهای  مهم حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: ایجاد اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین مردم، افزایش اقتدار ملی، انسجام  و استحکام  نظام اسلامی، عمق بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم در شناخت جریان های سیاسی و الگوهای جدید دوستی و دشمنی با انقلاب، پیوند مردم و رهبری و تعمیق ارتباط مردم و جوانان با عاشورا و کارکردهای فرهنگ عاشورایی از دستاوردهای این حماسه بزرگ است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهار ابراز داشت: تأیید بر صحت و سلامت مکانیزم دموکراتیک در نظام اسلامی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام ، تقویت و ارتقاء اعتماد عمومی به نقش بی بدیل رهبری در خنثی کردن فتنه ها در جامعه اسلامی، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و قدرت و درایت راهبردی مدیریت ارشد نظام اسلامی، غربالگري انقلابيون واقعي از مدعيان دروغين، عافيت طلبان و مصلحت انديشان در سطح عناصر راهبردی نیز از دیگر دستاوردهای حماسه 9دی است.

وی گفت: هوشیاری، زمان شناسی و بصیرت مردم که برخاسته از ایمان و اعتقاد و مکتب اسلام بود و ایستادگی و مدیریت داهیانه رهبر انقلاب باعث شد حماسه نهم دی محقق شود و این حرکت عظیم به نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات