سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حماسه سازان ۹ دی همان مردمی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

حماسه سازان ۹ دی همان مردمی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار صاحبعلي رحيمي در مراسم 9 دي در شهرستان پارس آباد اظهار داشت: حماسه سازان 9 دی همان مردمی بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و هشت سال جنگ تحمیلی و دوران پرافتخار دفاع مقدس را با کمترین امکانات در برابر انبوه سلاح دشمن به پیش برده و پیروز شدند.

وي افزود: حماسه کم نظیری که مردم با بصیرت و انقلابی ایران در 9 دی سال 88 آفریدند پیام های زیادی برای دشمنان به همراه داشت، كه مهم ترين آن بصیرت ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش‌های ناب نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی محض آنان از رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه بود كه به دنيا ثابت شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل گفت: آسیب‌های که در فتنه 88 به کشور وارد شد بسیار خطرناک بود و فتنه گران کشور را به لبه پرتگاه بردند، اما با بصیرت مردم و هوشياري رهبر معظم انقلاب این فتنه در نطفه خفه شد.

رحيمي در ادامه با بيان اينكه دشمن امروزه با روی آوردن به جنگ نرم درصدد براندازی نظام هستند، تصريح كرد: امروز دشمنان به اين نتيجه رسيده است كه يكي از راههاي براندازي نظام جمهوري اسلامي از طريق جنگ رواني و جنگ فرهنگي است.

وي افزود: امروزه دشمن به سمت و سوی مسائل فرهنگی و جنگ نرم رفته است و بايستي با رصد هوشمندانه توطئه هاي دشمنان بر ماهواره ها و مقابله با جنگ نرم، جنگ رواني و جنگ فرهنگي دشمن برنامه ریزی كرد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبيل، توجه مسئولين به تامين معيشت زندگي و حل مشكلات مردم، تبعيت و پيروي از پرچمدار حكيم و بابصيرت انقلاب اسلامي را تنها راه برون رفتن از بحران‌ها و رسیدن به قله‌های پیروزی عنوان كرد که ما را قادر می‌سازد در برابر توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایستادگی کرده و آنها را خنثی کنیم.

ارسال نظرات