سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
9مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دی را پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی دانست و گفت:مدیریت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، الگو برداری از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و بصیرت مردمی از عوامل خلق حماسه 9 دی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۰۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

حماسه ۹ دی پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام  سید محمد سید سیاح در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشوه مردم ،مسئولان و عشایر غیور منطقه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت:حماسه 9 دی نماد بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است که با حضور پرشور خود فتنه را در نطفه خفه کردند.

وی با اشاره به روشنگری های مقام معظم رهبری افزود:امروز اطاعت از مقام معظم رهبری اطاعت از حضرت ولیعصر(عج) است و اعتقاد داریم ولایت ولی امر ولایت علوی و نبوی است و دستور مقام معظم رهبری را عین حضرت امام زمان(عج) واجب می دانیم.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین فتنه سال 88 و حماسه بزرگ 9 دی پرداخت و گفت:فتنه سال 88 یک وقایع تاریخی بود، قرآن کریم وقایع تاریخی و فتنه ها را بیان و نقل کرده است.

حجت الاسلام سیدسیاح با بیان اینکه برگزاری گرامیداشت حماسه 9 دی و یادآوری فتنه سال 88 مصونیت می آورد گفت:از خدا شاکریم با حضور با غیرت ملت ایران فتنه سال 88 دفن شد.

وی خاطر نشان کرد:هر چقدر در راه آرمانهای انقلاب جهاد می کنیم این فتنه ها خواهد بود اگر دوباره فتنه ای به راه انداخته شود حماسه 9 دی تکرار می شود.

این مسئول با اشاره به نقش ضد انقلاب در تحریک دشمنان در ایجاد فتنه گفت:ملت ایران در 9 دی سال 88 حماسه خلق کردند و این بخاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

حجت الاسلام سیدسیاح هدف فتنه گران را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:آنهاییکه فتنه را ایجاد کردند دغدغه دینی نداشتند و انگیزه آنها دنیاگرایی بود.

وی دروغ و تهمت،بی بصیرتی،شبهه افکنی و فضاسازی رسانه ای را از جمله ابزارهای فتنه گران در سال 88 عنوان کرد و گفت:پیام حماسه 9 دی بصیرت بوده و اگر می خواهیم از فتنه آینده نجات یابیم تنها راهش بصیرت است.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 9 دی را پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی دانست و گفت:مدیریت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، الگو برداری از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و بصیرت مردمی از عوامل خلق حماسه 9 دی بود.

حجت الاسلام سید سیاح با بیان اینکه مردم دیدند امنیت کشور قربانی می شود افزود:اگر شهدای مدافع حرم به سوریه نمی رفتند و فتنه داعش را خفه نکرده بودند معلوم نبود چه بلایی به سر کشور می آمد.

وی آمریکا و هم پیمانانش،سران فتنه و ضد انقلاب را سه ضلع فتنه سال 88 عنوان کرد و گفت:فتنه88 هزینه بسیار سنگینی برای کشور وارد آورد که تعدادی از آنان قابل جبران نیست.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود:خدا را شاکریم نعمت ولایت را به ما داده است نه تنها دوستان بلکه دشمن نیز به عظمت رهبری اعتراف می کنند.

حجت الاسلام سید سیاح در پایان یکی از مهمترین عوامل تحریم های دشمن را سران فتنه و فتنه گران دانست و گفت:درست است که از اول انقلاب تاکنون دشمن با راههای مختلف ما را تحریم می کند،اما لیست سیاه تحریمها در سال 89 وضع شد که علت وضع شدیدترین تحریمها بر علیه کشورمان همان فتنه سال 88 بود.

ارسال نظرات