سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: حماسه عظیم نهم دی عنایت حق تعالی بود که خواص بی بصیرت از جامعه اسلامی دستشان رو شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۱۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

حماسه عظیم نهم دی عنایات حق تعالی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در سخنانی در جمع مردم ولایتمدار خلخال گفت: فتنه 88 نتیجه 20 سال تهاجم فرهنگی دشمن بوده و در این فتنه دشمن با تمام امکانات به صحنه آمد که با بصیرت امت و تدبیر ارزشمند رهبر انقلاب مردم با تاسی از فرهنگ عاشورایی پاسخ دندان شکن به فتنه گران دادند .

نوری اضافه کرد: دشمن می خواست با همراهی فتنه گران داخلی با تضعیف نظام وانقلاب و چهارچوب نظام بار دیگر در بدنه انقلاب رخنه کند که هوشیاری ملت به خودکامگی منافقان داخلی و خارجی پایان بخشید .

وی وظیفه امروز ملت ایران را همراهی با رهبر معظم انقلاب و وحدت همه جانبه در ادامه استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد .

سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال نیز اراده استوار ملت ایران را به همراهی نظام دانست وگفت: این ملت که رهبری همچون سید علی و فرهنگی همچون عاشورا دارد هرگز در مقابل فتنه گران و منافقان تسلیم نخواهد شد.

عطایی بر لزوم بصیرت امت واحد ایران اسلامی تاکید و بر همراهی با نظام و انقلاب اسلامی برای حفظ دستاورد امام راحل و رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تاکید کرد.

در حاشیه این مراسم مردم ولایتمدار خلخال در پاسخ به یاوه گویی استکبار و معاندان داخلی وخارجی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار