خبرهای داغ:
سیدحسن معین الدینی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: در فتنه ۸۸، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی خلق شد و این حماسه با هوشیاری مردم، تبعیت از ولی فقیه زمان و استمداد از اباعبدالله الحسین علیه السلام به پدید آمد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۱۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، سرهنگ علیرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: روز ۹ دی، روز بصیرت و روز پیمان ملت با ولایت است و آن چیزی که باعث برجستگی آن شده است، عنایتی است که حضرت حق تعالی به این روز داده و رنگ الهی پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان با بیان این که یک هزار و ۴۰۰ سال پیش، شمر زمان و یزید زمان، کربلا را رقم زدند افزود: عده ای فریب توطئه های آنان را خوردند. در جنگ جمل  هم فتنه به گونه ای دیگر بود.

وی خاطر نشان کرد: در این فتنه ها، عده ای فریفته مقام، شهرت و شهوت شدند اما اهل بصیرت کسانی بودند که در این فتنه ها ولایت را تنها نگذاشتند.

سرهنگ منصوری با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸ بیان کرد: در سال ۸۸ نیز، یزید و معاویه زمان که همان آمریکا، انگلیس و اسرائیل خبیث هستند توطئه کردند و در داخل کشور تعدادی فریب خورده به مقام دنیوی و قدرت، دنبال روی شیطان زمان گشتند و صدمات زیادی بر قدرت و حیبت جمهوری اسلامی ایران وارد کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: به قول سرلشکر جعفری، مصائب و مشکلاتی که در این هشت ماه بر بدنه ی انقلاب وارد شد، چه بسا سنگین تر از هشت سال دفاع مقدس بود.

سرهنگ منصوری در این خصوص تصریح کرد: متأسفانه در سال ۸۸، کسانی که خود را جزء نیروی انقلابی می دانستند، بعضا” به خود نیامدند و مسیر خود را از دشمن جدا نکردند.

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد: در زمان فتنه، نهایتا” عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگار، نهم دی را خلق کرد.

وی تأکید کرد: این حماسه به وجود نیامد، مگر با هوشیاری مردم و تبعیت از ولی فقیه زمان و استمداد از ابا عبدالله الحسین(ع) بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان با بیان این که تاریخ تکرار شدنی است و این اولین و آخرین فتنه نبوده و نخواهد بود افزود: می بایست هر زمان با توسل بر اهل بیت و تبعیت از ولی فقیه در مقابل توطئه های خارجی و دست نشانده های داخلی، آمادگی لازم وجود داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها