حسین‌نژاد: انسان‌ها با ایمان، انگیزه، اراده و بصیرت خویش برخی ایام را متمایز می‌کنند، و امتیاز 9 دی بدان جهت است که مردم با وقت شناسی و دشمن شناسی بجا و بهنگام بصیرت خودشان را در جهت غلبه بر فتنه نشان دادند.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۳۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد در همایش گرامیداشت حماسه ۹دی در بابلسر گفت: این فتنه در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی از سخیفترین توطئه ها علیه مردم وکشور بود. و دو ریشه داشت، یک ریشه در سال ۵۷ بدلیل سیلی که امپریالیسم جهانی از ملت سلحشور ایران دریافت کرد، و اعتقاد جهان استکبار این بود که کلید بازسازی هیمنه پوشالی ابر قدرتی خود را باید از جایی بزنند که از همان جا دچار فرو پاشی شدند.

فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: ریشه دوم متشکل از طیف‌ها، تشکل‌ها و جریان‌های سیاسی، رجال سیاسی و انقلابیونی بود که بعضا همراه انقلاب بودند ولی در این مقطع حساس در آرایش سیاسی دشمن علیه ملت و انقلاب به نفع دشمن گام برمی‌داشتند.

حسین‌نژاد تاکید کرد: با درایت رهبری، هوشمندی مردم، عنصر توکل و بصیرت ملت توانستیم براین فتنه اکبر فائق شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما با بهره‌گیری از همین ظرفیت‌ها و مولفه‌های قدرت توانستیم از بسیاری از این فتنه‌ها عبور کنیم، توانستیم جنگ تحمیلی را مدیریت و مهندسی کنیم، خرابی‌های متاثر از جنگ را بازسازی کینم و بر فتنه‌ها پیروز باشیم.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری فرمودند ۹ دی تجلی بصیرت ملت ایران بود، گفت: اگرچه به‌رغم مردود شدن برخی از خواص ولی مردم مسیر حق را دادند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: حضرت آقا فرمودند روزه‌ها و ایام سال به خودی خود همه مثل هم و شبیه هم هستند ولی این انسان‌ها هستند که با ایمان، انگیزه، اراده و بصیرت خویش، آن را متمایز می‌کنند، در دهم محرم، روز عاشورا چه اتفاقی افتاد که از سایر ایام برجسته‌تر شد، چرا ۹ دی از ۱۰ دی مهم‎تر است، بدان جهت که در آن روز مردم با وقت شناسی و دشمن شناسی بجا و بهنگام بصیرت خودشان را در جهت غلبه بر فتنه نشان دادند.

وی در پایان گفت: آفرینندگان حماسه ۹ دی بار دیگر به استکبار و پیاده نظام داخلی آنها فهماندند که به برکت بصیرت و حضور دیده‌بان بصیر انقلاب، این سکاندار قهار کشتی انقلاب، این انقلاب در مسیر خود پرشتاب به سمت جهانی شدن پیش خواهد رفت و این یک پیام است برای جریان‌های سیاسی ورشکسته که باید بدانند که نباید با آرمان‌های انقلاب، شهدا وامام شهدا تقابل کنند چرا که پای این شجره تنومند انقلاب فرزندانی به شهادت رسیدند، بنابراین ملت هیچ‌گاه این کج‌فهمی آنان را تحمل نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها