اختتامیه دوره تداوم آموزش تکمیلی(بازآموزی) گردان بیت المقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۵۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مسئول آموزش سپاه ناحیه بشاگرد گفت: اختتامیه دوره تداوم آموزش تکمیلی (بازآموزی)گردان بیت المقدس اولویت اول حوزه المهدی زنگیک در مهدیه زنگیک برگزار شد.
ستوانیکم پاسدار مجید حبشی اظهار داشت: در این مرحله از فراخوانی ضمن تقویت آمادگی جسمانی بسیجیان ، آموزش های جنگ افزارشناسی ،پدافند غیر عامل ،امداد و نجات ،عقیدتی ،دشمن شناسی،و آشنایی با گروهک های تکفیری ازجمله کلاسهای آموزشی بود که در این دوره با بکارگیری مربیان مجرب به بسیجیان آموزش داده شد . درضمن ایشان یادآور شدند: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی و آماده نگاه داشتن بسیج و فرماندهان بسیج از ضروریات بوده و بایستی به این اصل مهم توجهی ویژه شود.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان گردان بیت المقدس اولویت اول زنگیک با اجرای برنامه های متنوع و حضور حد اکثری در مراسمات بسیج آمادگی مقابله در کلیه عرصه های نظامی و مجازی دارند افزود: دوره تداوم آموزش بسیجان گردان بیت المقدس اولویت اول حوزه المهدی زنگیک ، وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را در وجود بسیجیان این منطقه تجلی بخشیده و به آنها توانایی مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام را می آموزد.
وی در پایان همچنین سازماندهی، تمرین گردان بیت المقدس، هماهنگی در خصوص خدمات رزم و پشتیبانی پدافند غیرعامل، ایجاد روحیه شور و نشاط و ارتقا سطح توانمندی مجموعه بسیج و سپاه شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این فراخوان عنوان کرد.

ارسال نظرات