خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: نمایان شدن ظرفیت انقلاب اسلامی، واکسینه شدن نظام در باور به وجود جنگ نرم دشمن، آشکار شدن چهره حقیقی نخبگان کشور و نقش مدیریت پیامبرگونه رهبر انقلاب در شکل گیری نهم دی و بصیرت مردم دستاوردهای حماسه ۹ دی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که شب گذشته برگزار شد افزود: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ را بدون شک باید در زمره ایام الله محسوب کرد زیرا ۹ دی توانست پس از هشت ماه آتش افروزی فته گران را یکروزه جمع کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی این باور را بوجود آورد که تفکر انقلاب اسلامی و مدیریت نظام جمهوری اسلامی، ظرفیت لازم را برای مقابله با چالش های پیچیده دارد و می تواند عظیم ترین جبهه آرایی ها بر علیه انقلاب را به شکست بکشاند.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی گفت: روز نهم دیماه روزی است که مردم ایران اسلامی نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند، هرگز نه راه را گم می کنند و نه از دست راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است دست بر می دارند.

وی تصریح کرد: روز نهم دی ماه روزی است است که مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی نشان دادند که به این جمله حضرت امام خمینی (ره) پایبند و معتقد هستند که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: از جمله دستاوردهای نهم دیماه می توان به نمایان شدن ظرفیت انقلاب اسلامی، واکسینه شدن نظام در باور به وجود جنگ نرم دشمن (که توسط برخی از نخبگان جامعه هم انکار می شد)، آشکار شدن چهره حقیقی نخبگان کشور و میزان همراهی جریانات سیاسی کشور  با انقلاب، نقش مدیریت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب در شکل گیری نهم دیماه و در نهایت بصیرت و اقدام به هنگام مردم ایران اسلامی اشاره کرد.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی اظهار کرد: حماسه نهم دی با اتکاء به مثلث مردم، رهبری و مکتب ضمن خنثی سازی حرکت بر اندازانه علیه نظام، انقلاب ایران اسلامی را از انحراف هائی که بصورت فکری و جریانی در لایه های مختلف سیاسی و حکومتی رخنه کرده بود نجات داد  و انقلاب را از انحراف اصول مصون نگه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها