خبرهای داغ:
دکتر غلامرضایی کارشناس مسائل سیاسی گفت: دو علت باعث شد که کودتای رنگی سال ۸۸، در ایران به نتیجه نرسد، اولی مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگری اعتقادات، باور ها و ارزش های مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۷۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مراسم گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با حضور پایوران ناحیه مقاومت بسیج، بسیجیان، مسئولان و سایر اقشار مختلف مردم شهرستان چادگان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی، در این مراسم گفت: در طول تاریخ، هر گاه جبهه حق و مومنان واقعی در حال قدرت گرفتن هستند، اشخاصی یافت می شوند که عظمت جبهه حق را مخالف منافع خودشان می بینند و علیه آن توطئه می کنند.

رمضانعلی غلامرضایی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پدیده نو ظهوری بود، که برخلاف انقلاب های دیگر که می بایست وابسته به شرق یا غرب باشند، دست رد به سینه‌ِ شرق و غرب زد.

غلامرضایی در ادامه بیان کرد: عزت یافتن اسلام، فائق آمدن انقلاب اسلامی بر چالش ها و بحران ها، روند پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی و نفوذ معنوی و سیاسی انقلاب اسلامی  در جهان عواملی بودند که باعث شد، دشمن مقابل انقلاب اسلامی بایستد و شروع به فتنه گری کند.

این هادی سیاسی به فتنه های سال های گذشته اشاره کرد و گفت: فتنه های دهه ۶۰، نظامی بود و به رغم دارا بودن قدرت و تجهیزات فراوان، دشمنان نتوانستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند افزود: مهم ترین سلاحی که دشمنان نداشتند و نخواهند داشت، ایمان و معنویت رزمندگان ما بود.

وی با بیان این که در دهه ۷۰ فتنه های سیاسی شکل گرفت که نمونه بارز آن قضیه کوی دانشکاه تهران بود و تا جایی فتنه ادامه پیدا کرد که رهبر معظم انقلاب فرمود: هرچقدر فشار بر نظام را زیاد کنند، صلح امام حسن علیه السلام تکرار نخواهد شد، بلکه عاشورای امام حسین علیه السلام تکرار خواهد شد.

غلامرضایی تصریح کرد: مردم در ۲۳ تیر آن سال به صحنه آمدند و پایبندی خود را به ارزش ها و امام و رهبری نشان دادند تا دشمن مأیوس شد.

وی افزود: فتنه گران تا ده سال بعد، برای حوادث پس از انتخابات سال ۸۸، برنامه ریزی کردند، اما بار دیگر مردم در ۹ دی به صحنه آمدند و اعلام پایبندی به نظام و رهبری را نشان دادند.

غلامرضایی در خصوص ۹ دی سال ۸۸ بیان کرد: ۹ دی در سایه ارتباط با خدا و لطف امام زمان(عج) شکل گرفت که باید آن را پاس بداریم.

وی با بیان این که پس از فتنه ۸۸، یک گروه جاسوسی آمریکا، که به کشور ما وارد شده بودند و تحقیقاتی میدانی انجام داده بودند گفت: در نتایج تحقیقات آن ها مشخص شده بود دو علت که باعث شده کودتای رنگی در ایران به نتیجه نرسد، مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگری اعتقادات، باور ها و ارزش های مردم است.

غلامرضایی تأکید کرد: در حال حاضر کسانی که می خواهند به هر نحوی نفوذ کلام رهبری را کم کنند، در راستای تحقق اهداف دشمن گام بر می دارند.

کارشناس مسائل سیاسی، در پاسخ به این سؤال که چرا سران فتنه محاکمه نمی شوند گفت: این نشانه رأفت اسلامی است و گرنه، حکم شخصی که علیه حکومت اسلامی شورش کند، مشخص است.

وی تصریح کرد: حصر سران فتنه در سال ۸۸ اتفاق نیفتاد بلکه به دنبال دعوت سران فتنه از مردم به شورش -سه روز بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۵ بهمن سال ۸۹- به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید.

ارسال نظرات