خبرهای داغ:
حجت الاسلام کوچکی، نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج خاتم الأنبیاء با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: وحدت، اتحاد و بصیرت ملی، رمز حماسه نه دی بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۳۸۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام کوچکی نماینده ولی فقیه در حوزه خاتم الأنبیاء از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)  گفت: نهم دی با حضور پرشور و انقلابی مردم فهیم در صحنه موجب اتحاد، وحدت و اقتدار بیشتر اقشار مختلف و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شده است.
وی افزود: حضور عاشورایی ۹ دی ۸۸ حماسه سازی و ولایتمداری مرد و زن ایرانی را در مقابل دسیسه‌های دشمنان اسلام به نمایش کشاند .

حجت الاسلام کوچکی تصریح کرد: حماسه ۹ دی یک بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه امروز هم دشمن در حال توطئه و نیرنگ وفتنه است گفت: اگر غفلت کنیم باز دشمن می‌خواهد در این کشور نفوذ کند و توطئه کرده و باید همه به ویژه مسئولین مراقبت کنند و فقط خدمت به مردم و تبعیت از فرمان‌های ولایت را مدنظر قرار دهند تا بتوانند در پیشگاه خدا و ملت سربلند باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار