خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان جریان 9 دی را یک ذخیره معجزه‌گرو معجزه‌آسای انقلاب اسلامی و معجزه خداوند دانست و گفت: 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۱۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

9 دی ذخیره معجزه‌گر انقلاب اسلامی/ 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی استسردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9 دی اظهار داشت: 9دی حماسه‌ای بود که توطئه راهبردی تمامی نظام‌های حاکم در دنیا را به نوعی خنثی کرد.

وی با بیان اینکه تمامی انقلاب‌های دنیا به آسانی شروع و به سختی در مسیر هدف خود حرکت می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز به آسانی با تدابیر حضرت امام(ره) شروع اما در ادامه مسیر خود عده‌ای از منافقین، گروهک‌ها و هر شخصی از هر جایی طلبکار انقلاب شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه پس از ایجاد همچنان محکم و استوار  در مسیر اصلی خود حرکت می‌کند، افزود: گاها در این مسیر ممکن است مشکلات و موانعی پیش آید اما به دلیل اینکه در مسیر حاکمیت اسلامی است و حاکم این انقلاب نسبت به چگونگی حرکت در مسیر آگاه است جهت کلی انقلاب هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند.

وی وقایع فتنه 88 را از جمله حوادث و موانع در مسیر حرکت  انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: خداوند برای آنکه انسان‌ها از مسیر هدایت خارج نشوند 124 هزار پیامبر و نیز ذخایری همچون واقعه عاشورا  بر سر راه قرار داده؛ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک ذخیره است  که شاخص می‌شود تا انسان، انقلاب و مسئولین گمراه نشوند.

سردار ظفری جریان 9 دی را یک ذخیره معجزه‌گرو معجزه‌آسای انقلاب اسلامی و معجزه خداوند دانست و اضافه کرد:   جریان 9 دی تنها یک نزاع و درگیری سیاسی بین تعدادی افراد نبود و یک فتنه بود که ویژگی این فتنه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه عامل انحراف یک انقلاب یا مردم و یا رهبری هستند، تاکید کرد:  در جریان فتنه 88 وقتی دشمن به این باور رسید که خلأیی در کار رهبری انقلاب اسلامی ایران  نیست و تردیدی در ولایت و رهبری جامعه وجود ندارد و مردم این انقلاب بی نظیر هستند به واسطه قشر سوم که همان مسئولین واسطه بودند وارد عمل شد و حرکت‌هایی را انجام داد که در نهایت توطئه‌های آنها خنثی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به نقش رهبری و مردم  در خنثی کردن فتنه 88 اشاره و بیان کرد: مردم پشت سر ولایت و گوش به فرمان ایشان جریان فتنه را خنثی و دسیسه‌های دشمن را در هم شکستند.

وی با بیان اینکه 9 دی یکی از ورق‌های زرین، شاخص و گویای انقلاب اسلامی است، گفت: 9دی انقلابی در درون انقلاب اسلامی است که آن را بیمه کرد و امروز آثار و برکات آن به خوبی قابل شهود است.

سردار ظفری با تاکید بر ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی عنوان کرد: مردم در9 دی سال 88 با توطئه راهبردی دشمن که با هدف براندزای نظام ایجاد شده بود، برخورد کردند که هنوز زوایای این توطئه به درستی در جامعه تبیین نشده و لازم است که در مدارس، مراکز دانشگاهی و در بین آحاد مردم بازگو و مورد واکاوی قرار گیرد.

وی بر پیام این روز بزرگ اشاره و عنوان کرد: نباید تصور کنیم که هیچ‌گاه توطئه‌ها نظام را تهدید نخواهد کرد بلکه انقلاب ما هنوز در مقدمه راه است و به تعبیر امام راحل این انقلاب اساس و بنیان تمدن نوین اسلامی است که به طور قطع در این مسیر مشکلات و موانعی بر سر راه خواهد داشت  که برای رفع موانع و مشکلات ضروری است رفتار و نگرش خود را طوری تنظیم کنیم که از تمام مشکلات عبور و در مسیر راه خسته نشویم و به راه خود ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در جامعه در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان اضافه کرد: باید نسبت به  حد و مرزهایی که دشمن برای ما تدوین می کند و برای دو قطبی کردن جامعه است بی اعتنا بود چراکه در جامعه دینی و نظام های توحیدی جناح چپ و راست معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام باید متوجه معجزه‌های انقلاب اسلامی همچون 9 دی شوند، ابراز داشت: برای خنثی کردن هر توطئه ای نباید درگیر مسائل جزئی و حقیری که دشمن ایجاد می کند، شویم و باید امت واحد داشته باشیم که برای این امت واحده باید دل واحده داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات