مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان بسیجی ، مدافعان راستین ولایت فقیه و پاسدار واقعی ارزش هاسی نظام در مقابل فتنه های جدید هستند
کد خبر: ۸۹۶۹۴۲۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
سرهنگ پاسدار علیرضا پهلوانروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیح از زاهدان اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند انقلاب اسلامی هستند و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستاده اند.

وی به حماسه ۹ دی ماه و شکست فتنه گران در سال ۸۸ اشاره کردو افزود: مردم ایران باید آگاه باشند و گمان نکنند، آتش فتنه برای همیشه خاموش گردیده و فتنه گران به لانه‌های خویش خزیده اند؛ بلکه باید بدانیم فتنه و فتنه گران همیشه در کمین هستند و وقایع ۲۵ بهمن ۱۳۸۹ خود گواهی بر این مدعاست.

وی تصریح کرد: حماسه ماندگار روز نهم دی بی نظیر‌ترین حرکت مردم با بصیرت و ولایت مدار در تاریخ انقلاب اسلامی در جهت حفاظت از دستادورد‌های نظام مقدس وآرمان‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

وی ادامه داد: این حرکت فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی وغیرت دینی وانقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: حماسه ۹ دی یکی از الطاف خفیقه خداوند متعال به ملت حق مدار و ولایت دوست ایران است که التزام عملی به اسلام و فرامین، ولی امر مسلمین دارد و با انسجام ملی، مردم سالاری دینی را با هدایت پیر و مرادشان در کشور حاکم کرده‌اند.

پهلوانروی افزود: ملت آگاه ایران به دور از جنجال‌های سیاسی، به بالندگی ایران می‌اندیشند و در مقابله با هر گونه تهدیدی، مردانه در صحنه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این ملت غیور از مردم حجاز در عصر رسول الله و مردم عراق در عصر امام علی (ع) و امام حسین) ع) برتر و وفادارترند؛ و اگر نبود فتنه ۸۸، چه بسا تا سالیان سال سیرت نفاق گونه برخی اشخاص درون نظام و سیرت بی بصیرت برخی خواص رو نمی‌شد
ارسال نظرات