شهردار منطقه ۱۱ تهران در فتنه ۸۸:

مردم با همه وجود از نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا دفاع می‌کنند/ مسئولان قدر، ولی نعمتان خود باشند

شهردار منطقه ۱۱ تهران در فتنه ۸۸ در مراسم بزرگداشت ۹ دی در شهر مجن گفت: مردم با همه وجودشان از نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا دفاع می‌کنند و باید مسئولان قدر، ولی نعمتان خود را بدانند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۴۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر علی اصغر خانی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق با ولایت که در مسجد امام حسین (ع) شهر مجن به همت ستاد بزرگداشت ۹ دی این شهر برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و فتنه ۸۸ با بیان اینکه اگر می‌گوییم فتنه واقعاً این جریان یک فتنه بود اظهار کرد: اگر این حادثه برای هر کشور دیگری رخ می‌داد می‌توانست آن کشور و دولت و حکومت را دچار تغییرات اساسی نماید و تغییر رژیم را باعث شود.
وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی از همان ابتدا با انواع و اقسام توطئه‌ها تلاش کردند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، اما بعد از جنگ با تغییر رویکرد به سمت جنگ نرم و تغییر در بنیان‌های عقیدتی و فرهنگی آحاد مردم و بویژه خواص جامعه افتادند و در این مسیر تلاش‌های بسیاری کردند.
خانی با اشاره به انتخابات ۸۸ گفت: قبل از این انتخابات متاسفانه در داخل زمزمه‌های مبنی بر تقلب در انتخابات از طرف برخی از مسئولان و خواص جامعه که در انقلاب اسلامی نقش داشتند مطرح شد و دشمنان با استفاده از این زمینهو تجربه انقلاب‌های رنگین در شرق اروپا به این فکر افتادند که از این فرصت استفاده و نظام اسلامی را سرنگون نمایند.
وی خاطر نشان کرد: این امر باعث شد تا آن‌ها روی نیرو‌های داخلی کار کنند و جبهه‌ای را سازماندهی نمایند که در داخل اوامر آن‌ها را پیروی کنند و با استفاده از رسانه که ابزار قدرتمندی است این فتنه را مدیریت کنند.
شهردار منطقه ۱۱ تهران در فتنه ۸۸ تصریح کرد: بعد از انتخابات کلید واژه تقلب سبب شد عده‌ای به خیابان‌ها بریزند و بدون اینکه بدانند قضیه از چه قرار است همراه با لیدر‌های نفوذ دست به اقداماتی بزنند که بعد‌ها از کردار خود پشیمان شدند.
وی با اشاره به روشنگری‌های رهبر انقلاب در طول این هشت ماه فتنه گفت: رهبر انقلاب با مدیریت هوشمندان و راهبرد دقیق و هدایت عامه جامعه و خواص تلاش کرد این فضای غبارآلود حق و باطل را مدیریت نماید که موفق نیز بودند و حماسه ۹ دی از همین راهبرد ظهور و بروز کرد.
خانی با اشاره به آشوب‌ها و فتنه‌هایی که مدت این چند ماه در تهران رخ داد گفت: در این حادثه اتفاقات تلخی، چون آتش زدن مسجد و اماکن عمومی و دولتی و پایگاه بسیج رخ داد که هدف این جریان را به خوبی نشان می‌داد و در این مسیر مردم از فتنه گران جدا شدند و در عاشورا ماهیت آن‌ها کاملاً نمایان شد وقتی خیمه امام حسین (ع) را آتش زدن و بر ضد اهصل ولایت فقیه شعار دادند.
وی ادامه داد: با این اتفاقات حجت بر مردم تمام شد که این افراد دست نشانده استعمار و استکبار هستند و با حضور در ۹ دی طومار این گروه برچیده شده و تیر استکبار به سنگ خورد و آن‌ها اینبار نیز از مردم ما سیلی محکمی خوردند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: مردم با همه وجودشان در حماسه ۹ دی ثابت کردند از نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا دفاع می‌کنند و مسئولان باید قدر، ولی نعمتان خود را بدانند و در راستای خدمت رسانی به آن‌ها تلاش کنند و با تبعیت از فرامین ولایت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال با اقدام و عمل بکوشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار