خبرهای داغ:
معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تاریخ نباید جرم فتنه گران را فراموش کند، گفت: افرادی‌که زیرکانه به دنبال ایجاد فشار برای رفع حصر سران فتنه هستند، تفاوتی با فتنه‌گران ندارند.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۴۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

سیدعلیرضا ربیعی در اجتماع بزرگ حامیان ولایت که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد اظهار داشت: اگرچه روزهای پیش از 9 دی سال 88 روزهای تلخی برای ما بود اما ملت با حضور در صحنه، در روز 9 دی‌ماه همان سال حرف آخر را به دشمن زدند و محوریت ولایت‌فقیه در این کشور برای تثبیت انقلاب را به اثبات رساندند.

وی بیان داشت: 9 دی روز بزرگی است که باید این پیروزی را به ملت تبریک گفت و در تاریخ آن را زنده نگه داشته و فراموش نکنیم.

ربیعی عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکت عظیمی بود که به رهبری امام(ره) و در راستای حمایت از مستضعفان و جنگ با مستکبران شکل گرفت و اکنون که 40 سال از پیروزی و تداوم و عمر این انقلاب می‌گذرد و نیز تا زمانی که این انقلاب وجود دارد، مقابله در برابر مستکبران و حمایت از مستضعفان ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی در برابر مستکبران ایستادگی کردیم و پس‌ازاین نیز مقابل مستکبرانی که تمام هم‌وغم آن‌ها رشد نظام سرمایه‌داری است و به دنبال این هستند که بشریت را زیر سلطه خود قرار دهند، کم نمی‌آوریم.

وی بر لزوم بصیرت و هوشیاری ملت در مقابله با دشمن تأکید و با اشاره به فتنه 88 و سفارش‌های مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت مردم، عنوان کرد: فتنه 88 آن‌چنان عمیق بود که انقلاب را به لبه پرتگاه کشاند و حتی برخی از خواص ما نیز به انحراف افتادند.

ربیعی با بیان اینکه هیچ فتنه‌ای در کشور ما اتفاق نیفتاد مگر با حمایت و پشتیبانی مالی، معنوی، تجهیزاتی و... مثلث شوم و نحس آمریکا، اسرائیل و انگلیس، بیان کرد: فتنه 78 و به ویژه 88 آسیب بسیاری به مملکت ما وارد کرد.

معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران از اهمیت و نقش بسزای نیروهای مردمی و بسیج سخن گفت و با بیان اینکه مردم را به عنوان نیروهای بسیجی می‌شناسیم، نیروی بسیج را معجزه امام خواند و تصریح کرد: استفاده از نیروهای بسیجی و مردمی رمز موفقیت و پیروزی است ازاین‌رو باید با وحدت و بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

ربیعی از اهمیت هدایت و رهبری نیز سخن گفت و ادامه داد: دشمنان در استفاده از اصل استراتژیک غافلگیری سعی بر ضربه زدن به نظام را داشتند که به اذعان خودشان نه‌تنها نتوانستند به هدف خود برسند بلکه مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر خود، آن‌ها را غافلگیر کرد که این امر تنها به مسائل داخلی کشور مربوط نیست بلکه در امور بین‌المللی نیز مقام معظم رهبری دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا را غافلگیر و نقشه‌هایشان را برملا می‌کند.

وی اظهار کرد: دشمن با 5 هزار ساعت برنامه‌سازی(فیلم‌های مبتذل، تفرقه‌افکنی، جنگ‌های قومیتی و...) در شبانه‌روز در شبکه‌های فارسی‌زبان و هزاران مکر و فتنه دیگر به دنبال تغییر گرایش مردم ایران نسبت به نظام و رهبری هستند.

معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران به گوشه‌هایی از حوادث فتنه 88 ازجمله روز ششم محرم سال 88 که به هیأت‌های مذهبی بی‌حرمتی شد و سران فتنه این افراد را ملت خداجو نامیدند، اشاره و خاطرنشان کرد: تجربه بزرگی که در هشت سال دفاع مقدس و نقش نیروهای بسیجی و مردمی داشتیم موفقیت ما در فتنه 88 را رقم زد اما این فتنه بسیار سخت‌تر و مشکل‌تر از هشت سال جنگ تحمیلی بود.

ربیعی افزود: بسیاری از بزرگان و نخبگان ما در این آزمایش درس درستی پس نداده و دستشان رو شد و لغزیدند.

معاون عملیات قرارگاه امنیتی ثارالله سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه تاریخ نباید جرم فتنه‌گران را فراموش کند یادآور شد: برخی از مسؤولان دولت و نمایندگان مجلس که به‌نوعی زیرکانه به دنبال ایجاد فشار برای رفع حصر سران فتنه هستند، تفاوتی با فتنه‌گران ندارند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در تدارک راه‌اندازی فتنه بزرگ‌تر در سال 98 هستند و با بیان اینکه نباید فریب این افراد را بخوریم، بر لزوم حمایت از نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه برای جلوگیری از آسیب دشمن به مملکت و مردم تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها