خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در روانسر

همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در روانسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۴۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، همزمان با سراسر کشور مراسم حماسه ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع روانسر برگزار شد.

 

مراسم حماسه نهم دی ماه همزمان با سراسر کشور در با حضور آحاد مردم در مسجدجامع این شهرستان برگزار شد.

 

سخنران اصلی این مراسم حجت اسلام عزتی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در ابتدا ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن نهم دی روز بصیرت و بیشن ملت ایران اسلامی عنوان نمود: این روز در تقویم ما بعنوان یوم الله شناخته می شود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان روانسر اظهار داشت: اصل و سند این ایام الله نشأت گرفته از اثرات خداوند بر جامعه اسلامی ما می باشد و نهم دی ماه یکی از ایام الله است چرا که مردم با رجعت و پیمان دوباره دست دشمنان را از این نظام کوتاه کردند.

 

وی اظهار داشت: زمان ظهور، زمان رجعت و زمان قیامت در نزد خداوند یوم الله می باشند، یعنی متصل شدن، پیمان دوباره و بی شک، نه دی برای نظام ما یک یوم الله ی دیگر بود که  مردم ولایت مدار با افکار الهی به نمایش گذاشتند.

 

حجت اسلام عزتی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن از گرامیداشت ایام الله می گوید اظهار نمود: دلیل اصلی گرامیداشت روزهای بخصوص در تقویم ما چیزی جزء رهایی از غفلت و توجه به پیشینه ی این ملت نیست, زیرا این گرامیداشت موجب می گردد غافل نباشیم و بالطبع موجب می گردد با امید و قدرت قدم برداریم.

 

سخنران مراسم حماسه نهم دی ماه در شهرستان روانسر در ادامه با بیان اینکه نه دی حماسه بسیار بزرگ است و بایستی به فرموده رهبری انقلاب (مد ظله العالی) این حماسه را گرامیداشت افزود: اصل فتنه، فازغ از هزینه ها و مشکلاتی که برای جامعه به وجود آورد نعمت های را برای ما حاصل می کند و کسانی نفع خواهند برد که بصیرت داشته باشند.

 

حجت اسلام عزتی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرماید فتنه شدیدتر از قتل می باشد افزود: در زمان فتنه ده ها نفر جان خود را از دست می دهند، جان ِفرهنگی، اقتصادی و امنیت حکومت گرفته می شود.

 

وی با اشاره به اینکه راه مقابله با فتنه داشتن بصیرت و همراهی با ولایت است افزود: در فتنه ی سال 88 ظاهر قضیه وجود تقلب و بطال انتخابات بود، اما اصل قضیه، دوقطبی کردن مردمِ اسلامی-انقلابی ما بود که می توانست در نبود بصیرت مهلک ترین ضربات را به اسلام و انقلاب وارد کند.

 

حجت اسلام عزتی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان روانسر و سخنران مراسم نهم دی ماه در این شهرستان در پایان با بیان اینکه شناسایی چهره حقیقی افراد یکی از اصلی ترین برکات فتنه 88 بود افزود: مدیران باید جوابگو مردم باشند نه اینکه مدعی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار