وقتی که اعتراضات معیشتی دستاویزی برای حمله به نظام می شود

اکنون مشکلات معیشتی ناشی از بحران اقتصادی در جامعه همراه با تنبلی های دولت در روزهای اخیر موجی از جریان سازی های رسانه های معاند و ضد انقلاب را بهمراه داشته است.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۶۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ افزایش سرسام آور قیمت ها و گرانی خارج از عرف مهمترین چالش های پیش روی جامعه به شمار می روند که طاقت مردم را طاق کرده و کم کاری مسئولان بهمراه توجیهات خارج از انتظار دولت مردان مزید علت بر گلایه ها و اعتراضات در جامعه است.

چند روزی است جرقه اعتراضات و تجمعات مردمی به سیاست های اقتصادی دولت زده شده که در این میان موج سواری فتنه گران داخلی و خارجی موجب سمت و سو بخشیدن به تجمعات اخیر است.

در ماههای اخیر مقام معظم رهبری مکررا از فتنه اکبر یاد کردند که حوادث اخیر و دخالت های غرب را می توان سرآغازی برای این فتنه دانست.

تجمات شب های اخیر در برخی از نقاط کشور الگو برداری از اغتشاشات فتنه ۸۸ است که در این میان اهانت به اصل نظام بیش از گلایه از گرانی خودنمایی می کند.

هشت سال پیش کشور با هدایتگری دشمنان و فتنه گری مهره های داخلی در تب و تاب تفرقه افتاد که رسانه های غربی با تمام قوا آتش بیاراین معرکه شدندتا به فتنه ۸۸ سمت و سو ببخشند که در نهایت با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی تمامی توطئه ها در نطفه خفه شد و دشمنان انقلاب را ناکام گذاشتند.

اکنون افزایش یکباره قیمت ها، کاهش درآمد مردم، رشد بیکاری و افزایش تورم در جامعه همراه با تنبلی های دولت موجب شده تا غرب از این فرصت مردم را علیه مردم بشوراند و با سمت و سو دادن به جریان اعتراضات بهمراه جریان سازی های رسانه های معاند زمینه موج سواری ضد انقلاب را فراهم کند.

جمعه هشتم دیماه فراخوانی در فضای مجازی منتشر شد که مردم را دعوت به حضوردر تجمعی اعتراض آمیز نسبت به وضعیت معیشتی کردند که این طرح از پیش تعیین شده با به انحراف کشیدن از ماهیت اصلی خود به جای مطالبه گیری در امور معیشتی اصل نظام هدف قرار داده شد و شعارهای ضد نظام در راس اعتراض قرار گرفت.

تجمعی که قرار بود با محوریت مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم شکل بگیرد با شیطنت عده ای مزدور به تخریب اموال عمومی انجامید دارد تا دشمنان نطام از این فرصت بیشترین بهره برداری سیاسی را انجام دهند.

در تجمع شب گذشته بندرعباس هیچ شعاری در خصوص اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم سر داده نشد بلکه بیشتر شعارها مضامین سیاسی و ضد انقلاب داشتند.

طی هشت سال اخیر به کرات مشاهده شده بدخواهان نظام که به دنبال راه نفوذی مجدد به بدنه جامعه بودند با درایت رهبر انقلاب و پشتیبانی مردم انقلابی هربار شکست خورده پا پس می کشیدند وطرحی جدید را پیاده می کردند.

در شرایط کنونی و به دنبال حوادث اخیر انتظار می رود مسئولانی که تاکنون سردر لاک بیخیالی فروبرده اند و با افترا به دیگری قصد مقصر جلوه دادن رقیبان دارند در جمع مردم حضور یابند و با اقدام به موقع و کارآمد پایانی به تمام فتنه گری ها باشند.

منبع:هرمز

ارسال نظرات