برای ایجاد جامعه آماری دقیق از کل ورزشکاران، سیستم بانک اطلاعاتی و ثبت کلیه مشخصات فردی و ورزشی را در هیئت راه اندازی شد تا برای برنامه ریزی های آینده، بانک اطلاعات جامع از کل ورزشکاران در اختیار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۹۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: این مسابقات به لحاظ دارا بودن درجه A فدراسیون آسیا و همچنین کسب سهمیه حضور در المپیک از اعتبار بالایی برخورداراست و پیش بینی می شود بیش از 20 تیم عنوان دار خارجی در این دوره شرکت کنند.

محمود  انصاری افزود: هیئت فعلی بدمینتون زنجان را که در آذر ماه تحویل گرفتیم با همه انتظارات بحق و خیل عظیم علاقمندان این رشته با همکاری و همدلی دوستان از همان ابتدا بنا را بر برنامه ریزی و انجام کارهای زیر بنایی و بنیادی گذاشته، در همین راستا برای کشف بازیکنان با استعداد فراخوان به تمامی مدارس سطح شهر زنجان برای طرح استعداد یابی دادیم

وی اظهار داشت: 3600نفر از کل مدارس در سنین پایه، توسط مربیان مجرب هیئت استعدادیابی ومورد سنجش و ارزیابی و تعیین سطح و کلاس بندی قرار گرفت و آموزش در کلاس ها را شروع کردند وتوانسته ایم تا به امروز این تعداد را حفظ کنیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان تصریح کرد: برای ایجاد جامعه آماری دقیق از کل ورزشکاران، سیستم بانک اطلاعاتی و ثبت کلیه مشخصات فردی و ورزشی را در هیئت راه اندازی شد تا برای برنامه ریزی های آینده، بانک اطلاعات جامع از کل ورزشکاران در اختیار داشته باشیم.

محمود  انصاری با اشاره به اینکه در حال حاضر 8هزار نفر در استان فعال در این رشته هستند که در بخش بانوان وآقایان در رده های سنی مختلف در شهر زنجان در دو سالن اختصاصی 15 خرداد و آکادمی بدمینتون همه روزه تمرین می کنند، افزود: برای حفظ ورزشکاران جذب شده و همچنین پشتوانه سازی تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان داشته و تفاهم نامه را امضاء کردیم که آموزش و پرورش سالن هایی را که در اختیار دارد و همچنین سالن های اختصاصی بدمینتون در دست هیئت، دانش آموزان را معرفی ودر ساعات ورزش به امر فعالیت و آموزش بدمینتون اختصاص پیدا کند.

وی اظهار داشت: همچنین برای ایجاد انگیزه حضور بیشتر ورزشکاران امتیازاتی چون تخفیف شهریه 50%برای ورزشکاران که دو نفر از یک خانواده هستند و 20%برای فرزندان فرهنگیان،اساتید دانشگاه و کسانی که درامر آموزش اشتغال دارند وبه افرادی که از مراکز حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی معرفی می شوند به صورت رایگان می توانند در کلاس ها شرکت نمایند.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به میزبانی و سطح مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر، گفت: این مسابقات به لحاظ دارا بودن درجه A فدراسیون آسیا و همچنین کسب سهمیه حضور در المپیک از اعتبار بالایی برخورداراست.

محمود  انصاری با اشاره به مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر افزود: به جهت برگزاری مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر همچنین به دلیل تلاش های پنج سال اخیر فدراسیون ایران در زمینه استعدادیابی این رشته ورزشی کمپ پیشرفته) ( AOPبرای ارتقای سطح فنی مربیان در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه با هزینه فدراسیون بدمینتون آسیا در آکادمی بدمینتون زنجان برگزار خواهد شد که این رویداد فرصت مناسب و خوبی برای ارتقای سطح دانش فنی و آشنایی با متد های جدید بدمینتون برای مربیان استان می باشد.

گفتنی است، ورزش بدمینتون یکی از رشته های ورزشی مطرح استان زنجان می باشد که با پیشینه ای که در استان و کشور دارد در طی سالیان گذشته در عرصه های مختلف ملی و بین المللی قهرمانان و مربیان خوبی خوبی را توانسته تربیت و معرفی نماید.

 

 

 

ارسال نظرات