نهم دی 88 روح تازه ای در انقلاب بود که آنرا بیمه کرد

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در تجمع مردمی حماسه 9 دی در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در 9 دی روح تازه‌ای در انقلاب دمیده شد و آن را برای سال‌های بعد بیمه کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۲۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در تجمع مردمی حماسه 9 دی در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: در 9 دی روح تازه‌ای در انقلاب دمیده شد و آن را برای سال‌های بعد بیمه کرده است.


حسین بهشتی با بیان اینکه در روزهای ابتدای انقلاب نیز شعارهای ضدانقلابی و موازی با تفکرهای امام راحل داده می‌شد، تصریح کرد: در همان ابتدای انقلاب دشمنی‌های فراوانی از سوی سلطنت‌طلبان و منافقان صورت می‌گرفت.


مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در تمامی حوادث ایجاد شده در انقلاب دشمن به دنبال تغییر در تفکر اهداف امام بودند، اظهار کرد: در سال‌های جنگ رزمندگان با دست خالی در برابر سهم‌خواهان ایستادند.


بهشتی با بیان اینکه دشمن با توطئه‌های داخلی و فتنه‌های فراوان به دنبال از بین بردن انقلاب بودند، گفت: دشمن در دوم خرداد به دنبال حذف ولایت فقیه بودند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال زیرسوال بردن مشروعیت نظام بودند، اظهار کرد: جریان هدایت‌شده برای به آشوب کشیدن کشور و تلاش برای براندازی در سال 88 در حال شکل‌گیری بود.


مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شعارها تغییر کرد اما مفهوم هر دو جدایی دین از سیاست بود، گفت: تلاش دشمن برای براندازی این نظام از اوایل انقلاب تاکنون ادامه دارد.


بهشتی تصریح کرد: دعوای امروز با استکبار بر موضوع اعتقادات این کشور است و به دنبال بهانه هستند.


وی با اشاره به اینکه دشمنان از روشنگری و نشست بصیرتی نگران هستند، اظهار کرد: موشک اصلی ایران باورهای مردم و تبعیت آنها از ولایت است.


بهشتی سپاه با تاکید بر اینکه ولایت محور اصلی 9 دی است، گفت: 9 دی ثابت کرد که انقلاب پویا است و رجزخوانی دشمن از عصبانیت نسبت به حوادث پیش رو است.


مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با ایستادگی مردم توفیق‌های فراوانی برای کشور به دست آمد، افزود: موانع فراوانی از سوی دشمن در راه توسعه این کشور ایجاد شد ما جوانان این کشور ایستادند و به موفقیت‌های فراوانی دست یافتند.


وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف تلاش‌های مناسبی شده است، افزود: در حوزه اقتصادی مشکلات فراوانی وجود دارد.


بهشتی با بیان اینکه دولت باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: دشمن تصور می‌کند کشور در حوزه اقتصادی آسیب‌پذیر است و در این زمینه ورود کرده است.


وی افزود: مردم باید از 9 دی درس بگیرند چرا که دشمنان در آن روز دروغ گفتند و موج‌سواری کردند.


بهشتی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری انقلابی با سوءاستفاده برخی دشمنان تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است مردم به جای حمایت از دولت برای رفع مشکل اقتصادی در مقابل نظام بایستند.


وی گفت: دشمن در حال سواستفاده از جریان‌های داخلی در کشور هستند و همه باید هوشیار باشند.


مشاور فرمانده کل با اشاره به اینکه در فضای مجازی باید به منابع رسمی استناد کرد، خاطرنشان کرد: سازش‌ها و قدم زدن‌ها با استکبار معنایی ندارد و باید نسبت به این عوامل درس گرفت.


بهشتی با بیان اینکه سپاه در کنار مردم قرار دارد، گفت: این همبستگی و انسجام در میان تمامی مردم کشور وجود دارد و همه باید بدانند هر کسی در راستای این نظام و ولایت قرار دارد حمایت می‌شود.


مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه تا زمانی که آگاهی وجود دارد مشکلی ایجاد نمی‌شود، افزود: عافیت‌طلبان و کسانی که ادعاهای غیرواقعی دارند به‌زودی از بدنه ملت جدا می‌شوند.
بهشتی گفت: روند بصیرتی دقت و زمان می‌خواهد و در این میان همه باید هوشیار باشند تا درگیر موج‌سواری دشمنان نشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار