آیه الله طبرسی: خانواده‌های معظم شهدا و ملت بزرگ ایران هنوز فتنه گران را خودی نمی‌شناسند بلکه آنها را پادوهای دشمنان اسلام و بدخواهان نظام مقدس اسلامی و اسلام ناب محمدی می‌شناسند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۳۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در اجتماع بزرگ و با شکوه حماسه 9 دی به تشریح فتنه سال 88 پرداخت و اظهار کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در فتنه ۸۸، جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند یک طرف آن را جبهه خداجو، شهادت طلب، صلح جو، عدالت خواه و حقیقت منش و طرف دیگر آن را جبهه شیطان، استکبار جهانی، عمال و و پادوها و اذناب داخلی و خارجی آنها قرار داشتند، که با حضور گسترده ملت بزرگ ایران شکست خوردند.

وی با اشاره به نقش ارزنده روحانیت به ویژه حضرت امام خمینی(ره) در مبارزه با استبداد داخلی، استکبار جهانی و وابستگان داخلی، تصریح کرد: رهبر کبیر و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی در آغاز به تنهایی قیامی را آغاز کرده که سر انجام با حضور یکپارچه ملت بزرگ ایران در ۲۲بهمن سال۵۷، طومار نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را برای همیشه در این کشور در هم پیچیده است و به زباله دانی تاریخ سپرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بدخواهان و دشمنان اسلام به رهبری آمریکای جهان‌خوار برای شکست و انهدام نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلاتی پیاپی و گرفتاری‌های زیادی را تدارک دیدند که از آن جمله فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ ۱۳ بوده است که برخی از خواص و آنانی که در کنار امام خمینی(ره) رشد کرده و در برپایی این نظام ادعای زیادی داشتند و با رهبر معظم انقلاب هم بسیار حشر و نشر داشته و به همین خاطر ملت ایران به آن ها عزت و اعتبار بخشیده، به همراه خانواده‌های خود به بهانه تقلب در انتخابات، صحنه گردان و میدان‌داران و آتش افروزان فتنه در سال ۸۸ شدند و باعث خساراتی در کشور شدند که هنوز در محضر و پیشگاه ملت جوابی ندادند.

این مسؤول ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا و ملت بزرگ ایران هنوز فتنه گران را خودی نمی‌شناسند بلکه آنها را پادوهای دشمنان اسلام و بدخواهان نظام مقدس اسلامی و اسلام ناب محمدی می‌شناسند.

طبرسی در بخشی از سخنان خود با اشاره به روال نامتعارف عزل و نصب های فرمانداران و صاحبان دیگر پست‌ها با هشدار به استاندار که مراقبت کند تا مدیران کار بلد و کار آمد بر سر کار شان ابقا شوند و به مردم خدمت کنند.

وی خطاب به دولت، قاطعانه از دولتمردان و در رأس آن از رئیس جمهور خواست تا نسبت به تأمین شغل جوانان و معیشت مردم به طور جدی و مسؤولانه برنامه‌‌ریزی و اقدام عملی کنند و نیز با مدیران متخلف قاطعانه برخورد کنند.

امام جمعه چالوس نیز به تشریح فلسفه انقلاب و نقش رهبری در پیروزی آن پرداخت و گفت: بی‌تردید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به هیچ وجه از پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس اسلامی نه تنها خوشحال نیستند بلکه بسیار هم دل‌گیر و ناراحت، عصبانی و در هر زمانی مترصد به زدن ضربه مهلک و انهدام این نظام اسلامی هستند چون با اصل اسلام و انقلاب اسلامی دشمن هستند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی تصریح کرد: تحمیل جنگ هشت ساله، تسلیح گروهک‌های تروریستی ملحد و منافق و التقاطی، تحریم گسترده و طولانی مدت علیه این ملت و مملکت، صف‌بندی‌ها، اردوکشی‌های خیابانی و اوج آن در مشتعل کردن فتنه‌های گسترده پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ است که ملت بزرگوار ایران، با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و با حضور گسترده و یکپارچه خود در عرصه و میدان مبارزه، در روز 9 دی ماه ۱۳۸۸ قاطعانه و دندان‌شکن، جواب همه این توطئه‌ها را داده و آن را در نطفه خفه کردند.

به گزارش فارس، در بخشی از این آیین باشکوه و عظیم، کلیپی از جزئیات و معرفی عوامل داخلی و خارجی پشت صحنه و آتش‌افروزان فتنه سال ۸۸ پخش شد که اثرات شگرفی در روشن شدن اذهان و تنویر افکار حاضران داشت.

در این آیین شکوهمند و عظیم که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اساتید دانشگاه، معلمان، دانشجویان، مسؤولان محلی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، بازاریان کسبه، کشاورزان، کارگران، صنعتگران، و... خانواده‌ها و قشرهای مختلف زن و مرد حضور داشتند، چند تن از دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان آزاد به صورت تک‌خوانی و هم‌خوانی در رابطه با 9 دی، نقش رهبری در هدایت جامعه در لحظات بحرانی و سخت‌ترین زمان‌ها در مقابله با انواع فتنه‌های داخلی و خارجی، و مقابله ملت ایران همراه با تبعیت از مقام عظمای ولایت و شکست جبهه دشمنان انقلاب اسلامی به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها